tg85 Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Føler meg veldig alene med å være så utrolig morgenkvalm, ettersom ingen av mine gravide bekjente har samme problemet.. Er det andre der ut som har det som meg? Kaldsvette og skjelving og oppkast på morningene frem til lunchtider cirka. Uansett hva jeg prøver å spise så kommer det opp igjen, og jeg er kjempeskjelven fordi jeg er så sulten. Men alt i alt så er jeg jo først og fremst takknemmelig for graviditeten og ønsker overhodet ikke å klage! Er bare så tungt at det aldri går over...
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Er i uke 26 og spyr hver morgen og formiddag enda, verst når jeg pusser tenner!!Kommer sikkert til å holde på sånn hele svangerskapet, men men det går bra likevel. Mamma var sånn i sine svangerskap, så det ligger sikkert i genene.
kei80 Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Du er ikke alene og vet hvor tungt svangerskapet blir med kvalmen og oppkast..Stitter her i uke 27 idag fortsatt og spyr om morgenen er 100%sykelmeldt siden uke 5 ,sengeliggende og vært innlagt 3 ganger for væske denne gangen.Klart vi er evig takknemlig for gravidetene våre:) Men ikke å dytte under en stol at hverdagen kan bli hard og vanskelig nå plagene tar overhånd! Vil bare sende deg noen tanker og klem! Håper det avtar hos deg selv om det kan ta noen uker til.
tg85 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2008 Har vært 50% sykemeldt da min tidligere jobb var 8-4 jobb.. Jeg klarte ikke jobbe før i elleve tiden. Nå har jeg fått ny jobb der jeg jobber skift og har bedt arbeidsgiver om å gi meg flest mulig kveldsskift. Så håper jeg det går seg til etterhvert Skal straks hjem fra jobb nå og gruer meg til bilturen...bilsyk har plutselig blitt et tema! Klem til dere alle fra lykkelig gravid med nr. 1!
Månefeen ♥ Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Hei:) Trasig med kvalme, du er ikke alene. Jeg er i uke 18, hatt ekstrem sv.kvalme. Utelater jeg Afripran en dag (mot kvalme) så brekker jeg meg og får ikke ned mat. Endelig har magen begynt å komme, så da blir det ekstra spennende å være gravid, ikke bare kaste opp hehe. Håper du blir bedre snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå