Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 er trøtt hele tiden om dagene. får meg selv til å gjøre forskjellige ting alikevel men visse ting blir satt på vent. tar en kvil på dagen så og si hver dag, føler meg sliten for ting eg ikke har gjort.. er slapp og sløv.. ganske irriterende..har julegaver som må handles men orker ikke tanken på det... flere som har det slik??
Håper vi får det til Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Ja, aboslutt! Fortvilet over at jeg ikke greier å konsentrere meg skikeklig på jobb. Glemmer ting også. Legen ville sykemelde meg 100%. Men jeg får så dårlig samvittighet for jobben. SÅ jeg sa jeg ville jobbe litt for å få ting i havn frem til jul. Er kontaktlærer på 1. trinn og mye som skal skje de siste to ukene nå... Gleder meg til den tiden er gått og jeg bare kan sove...
Hakkamella Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 JA! Er så trøtt! Enten er jeg så trøtt at jeg knapt orker ta oppvasken engang og den er aldri særlig stor her i huset. Verre er det at jeg ikke sover mer enn 3-4 timer hver natt, for så enten å ligge våken resten eller stå opp og være på nett som nå. Jeg dupper av ofte på formiddagen en 20 minutters tid, og kanskje noen minutter etter middag. Men noe tilstrekkelig søvn får jeg IKKE. Har ikke vært opplagt siden uke 17. Er nå i uke 32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå