Snupi27 Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 kanskje ikke noe kjerringråd men jeg har sett reklame på en krem eller hva det er som selges på apoteket! husker ikke hva den heter men.. jeg veit om noen som har brukt bananskall og teipet den over vorten med innsiden av skallet mot vorten..
Tante Bassa Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 - Fukt en bomullsdott (bitelitt større en vorten) med vann. - Strø masse salt på dotten. - Tape den fast over vorten med kirurgtape. - La den sitte til den detter av. - Gjenta prosedyren til vorten er borte. Tar ikke lang tid, et par uker kanskje. Lykke til :-)
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 kjerringråd : skjær en bit av en rå potet,gni poteten på fotvorten,ta poteten og hiv den ut av døra uten og se hvor den lander. gjenta dette i 3 dager,og fotvorten skal være borte. (har ikke prøvd dette selv,så aner ikke om det virker.)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Hehehe må le litt av det potet-rådet :-) Hva om man tilfeldigvis ser hvor den lander? Jeg bor i blokk, og det er vanskelig å ikke treffe trappa på en måte...og da se poteten på vei ut. Da er det kjørt da eller? ;-)
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 veit det her høres litt sykt ut men det funker som fy. da markus fikk fortvorter så fikk jeg tipset av ei venninne og han var kvitt dem på en to tre så det funker faktisk enn hvor sykt det kanskje høres ut men jajaj.... du må ha en bommullsdott og den må vere litt stor, sånn vanlig type liksom... den dypper du først i saltvann (sånn som man brukes som nesespray eller saltvannsoppløsning vet du....) og legger oppå foten og lar ligge i kanskje fem minutter. etter det så smører du faktisk håregele på og lar det sitte en liten stund. så sørger du for å smøre litt urin ja faktisk urin over det og ikke vask av, og gjør det tre dager på rad så går det over. det er vist noe i urinen som er rensende eller noe som gjør at huden kvitter seg med noen stoffer og da går det vekk. funka hvert fall på guttungen.... er no herk med fotvorter lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå