Gå til innhold

Andre som var på julebord i går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker så godt at jeg ikke er vant til nattlivet lenger.

Er såå sliten i dag...hehe...Klarte selvfølgelig ikke sove så lenge heller, så prøver å ta det med ro med mat og drikke oppi sofaen. ( så lysten på potetgull da, men kurer meg så det er ikke lov..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julebord igår, og sliten idag ja.. Og det hjalp ikke akkurat at baby våkna 20 min etter at vi kom hjem halv tre for ikke å sovne igjen før halv fem.. gjeeesp.

Men skal ha dagen-derpå-pizza fra pizzabakeren seinere, og det blir en højdare som jeg allerede nå gleder meg til! :)

Skrevet

Jeg var på julebord! Men var hjemme kl.22=)=)

Da hadde jeg spist meg god og mett og kunne dra hjem=)

3,5 uker til fødsel,så da er det lov=)

Skrevet

Ja . la meg ca 6 og ble veket 0830 er litt trøtt ja

Skrevet

Regnet med at det ikke bare var meg, ja.

Var så mye folk overalt.

Pizza høres nyyyydelig ut...Skal unne meg det i jula :-P

Skrevet

nei skulle egentlig med thea ble selvfølgelig syk og mannen kunne ikke være hjemme med tre unger... ble for mye for han.... tyyyypisk... så kjedelig men så kanskje tenker jeg at det er greit siden du ikke føler deg så pigg... så her blir det bakedag med minsta og kos foran peisen........ god fyllebedring!!!

Skrevet

Lykke til med baking!

Det er koselig :o)

Skrevet

ja var det.

men var hjemme igjen kl 01 edru og i fin form. bare litt trøtt..

er sliten i dag, men det er nok mest den fæle forkjølelsen som herjer i kroppen....

var på julebord på fredagen også.. var hjemme kl 00 da...

Skrevet

Jepp, var ikke hjemme før kl 5 i natt, men sluttet å drikke allerede kl 1. Glad for det i dag ja. ;o)

Skrevet

Å...kl 5...blir mer sliten bare av tanken..

I gamle dager var jeg en av de siste som reiste fra byen/nachspiel. Slik er det definitivt ikke nå lenger. Vært noget redusert i hele dag og gleder meg til jeg kan krype under dyna sammen med kjæresten min :o)

Skrevet

Hvaaaaaaa?? Regner med han er far til de 3 barna!? Så ble de for mye for han.....jøje meg, ikke akkurat mye tak i den mannen din. Hva hvis DU er syk da? Hva gjør han da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...