bærtæ Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Noen som har dette eller noen av de andre gavesettenere derfra; http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareId=1945&katid=32&link=kassen Har ikke sett det live så barelurte på kvalitetet- er til en 2-åring:)
bærtæ Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. desember 2008 Dytter! Lurer litt på str på dette også, står ikke på siden:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå