lizaloo Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Herregud som hun sutrer for tiden. Ingenting er bra nok, skal ha konstant oppmerksomhet eller bæres. Legging er masse styr også, hun er helt klart trøtt, men protesterer villt. Noen andre som har det slik? Og er dette en fase eller noe sånt? Hun har jo ikke alltid vært sånn, men nå holder jeg på å klikke:)
anette&tutta mari :) Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 JA!!! Akkurat sånn har jeg det og! Snuppa er 4 mnd og 2 uker og har den siste uka knirka og sutra og hylgråtet masse! Jeg tror det er tenner på gang fordi hun sikler utrolig mye og skal tygge på alt, men sånn var det også når hun var 2 mnd, så jeg vet ikke. Andre som har det sånn??
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Åja samme her.. Lille vennen er 4 mnd og 1 uke og er utrolig sutrete, skal happmerksomhet hele tida, eller site på fanget. Det er så slitsomt, for jeg får ikke gjort noenting annet enn å bære rundt på ho. Værsåsnill si det er en fase og at det vil gå over...
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 akkurat samme her!har skrevet et innlegg om det,fått til svar å prøve å gi velling/grøt....mn min er i tillegg mye våken på natten og spiser.kansje ikke akkurat samme problem..er også tydelig at han er blitt veldig sosial og har oppdaget at han kan få det som han vil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå