Guttemamman:-) Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Hvilken versjon synes dere er finest? Ser dere på navnet som poppis-navn?
Guttemamman:-) Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. desember 2008 ingen som har en mening om dette navnet???
cec26 Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Hei hei;) joda, navnet er helt greit syns jeg, men kanskje ikke det jeg ville valgt til noen av mine barn..
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Jo det var helt søtt til jeg møtte en ufordragelig ekkel bråkende øldrikkende fotballhuligan.... Nå er det borte fra min liste. Trist det med assosasjoner! Men om jeg skal si noe om stave måte må det skrives med c:)
Bevind *har født*:) Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Syns det er kjempefint!!! Samme hvilken versjon du bruker:)
Underveis --> Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Junior i magen har "arbeidstittelen" Oskar ;-)
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Koselig navn, men jeg kjenner VELDIG mange Oskar'er nå da. Ser derfor på det som veldig poppis-navn.
Musemor med tre søte små Skrevet 7. desember 2008 #8 Skrevet 7. desember 2008 Liker navnet veldig godt, ville nok skrevet det med k og ikke c. Men c syns jeg det blir litt for "svenskt"
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 7. desember 2008 #9 Skrevet 7. desember 2008 Synes det definitivt er finest med c! Det er jo ikke et navn som ligger på navnetoppen uansett, ligger på 24 plass (2007)
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #10 Skrevet 7. desember 2008 Synes det er et fint navn, jeg. Tror nok jeg hadde skrevet det med k, da jeg er for en mest mulig norsk stavemåte på navn. Når det ikke høres forskjell på hvilke bokstaver man har brukt synes jeg man kan ta den "enkleste" varianten, alt annet blir litt jålete etter min smak...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå