SiMaMi Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Jeg og vennina mi er gravide (hun er 3 uker før meg) og vi har blitt enig om å julekjøpe gave til hverandre. Hun ønsker seg "babyting", og jeg aner ikke hva det skal være for no'! hun er 18 uker også har jeg ikke lyst til og kjøpe klær for det vet jeg at hun får masse av av søskene sine. Noen som har noen tips til meg?
Mayken Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Hva med å kjøpe et bæresjal? Jeg fikk det i gave da jeg fikk snuppa, og det var reddningen for oss i lange netter med gråt og kolikksmerter. Sengetrekk til babyen? Selv så spurte sambo meg i går hva jeg ønsker meg til jul, vi har ei fra før så har det meste vi trenger, så jeg ønsker meg fot-terapi. Fotmassasje med alt tilbehør. Høres deilig ut for rastløse føtter synes jeg. Men jeg er i uke 31 i julen da, kanskje litt annerledes da?
SiMaMi Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2008 Bæresjal var lurt! Fotterapi trenger hun ikke riktig enda tror jeg, høres ut som om det er litt i dyreste laget for meg også Kom gjerne med flere tips!!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 babyting det får hun vel plenty av hva med svangerskapsting så på apoteket en serie som heter mum to be. lukter herlig gjør de også. har selv kjøpt den til åsmøre mot strekkmerker. ellers ville jeg kansje kjøpt noe å bære i . eller et søtt dynetrekk til vogna. eller kansje lammeskinn. barnas hus har de i dag til 199 vanligvis koster de 299,- det finnes mye snåting man kan kjøpe til baby men er vanskelig og vite hva din veninne ønsker å ha og bruke.
SiMaMi Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2008 mum to be har jeg hørt om, hvorfor har jeg ikke tenkt på det!!??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå