Gå til innhold

ER Greger noe stilig?? :)

ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

dattern min heter Alexandra :) nå får hun en lillebror, men jeg aner ikke hva han kan hete.... sliter !!! syns Greger er litt kult, og at d passer til Alexandra, men forslaget blir slaktet av venner og bekjente hehe ;) er alene, så trenger ikke ta hensyn til bf... :)

av andre navn liker jeg litt

Casper

Andreas

Lucas

Oliver

Martinus

Oscar (litt)

Leon

:)

hjelp?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker vel personlig ikke Greger, men liker både Oscar, Andreas og Oliver.

Skrevet

Jeg har mer sans for Greger, enn de andre navna du ramser opp, de er navn som "alle" får synes jeg. Jeg liker navn som ikke er på topp-10 lista for å si det sånn. Tulla mi skal hete Ingeborg, det er ikke et topp-navn, men er staut norskt navn! :-) Dessuten synes jeg foreldre skal kalle ungene sine det de føler er riktig, og ikke hva andre synes og mener.

Lykke til! :-)

Skrevet

Greger....eh...nei det var ikke noe fint synes jeg, men nå er det IKKE jeg som bestemmer heller :)) Ta det navnet DU liker men husk at barn er gode på mobbing av navn...så ta det med i avgjørelsen, så ikke barnet ditt blir lidende under sitt eget navn.Bare et lite tips..

Skrevet

av alle navnene du ramset opp så er Greger aller finest.. synes det er kjempefint

Skrevet

greger syns jeg var grusomt...

syns alle de andre navna på lista di var nydelig da!! =)

Skrevet

Jeg liker godt Greger og har foreslått det for gubben (og det har blitt like slaktet der i gårde som i din omgangskrets, hehe). Kjenner en godt voksen Greger og han er kjempekoselig!!

Utenom Greger liker jeg vel Oliver best av de du har på lista :o)

Skrevet

ja d koker jo ned til smak og behag....som ved d meste annet ;)

jeg syns Greger er stilig, at d er litt utenom d vanlige lissom... :) men jeg ombestemmer meg ca 30 ganger per dag, så kanskje d blir noe helt annet enn noe av d jeg har tenkt på hittil ;)

Andreas er også pent da, dessuten heter Besten d, så d hadde jo vært litt stas med oppkalling, å :)

Oliver er pent, men kanskje litt for søtt?? :)

Sebastian er også litt koslig, men jeg tenker litt "hundenavn", av en eller annen grunn....;P

huff nei de navna, de navna... ikke enkelt å finne ut av ! :)

Skrevet

Jeg synes Greger er supert!

Skrevet

For meg høres Greger litt sånn 'Øvre Singsaker'- ut, om du skjønner... sånt som Flettfrid Andresen ville kalt sin sønn. Men satt sammen som dobbeltnavn kan det funke bedre.. Hadde en barndomskamerat som het John-Greger. Det høres bra ut syns jeg.

Men uansett så er DU foreldren til Greger, og hvis du syns han skal hete Greger så kan han vel hete Greger? Du kunne jo funnet noe helt aldeles grusomt! Som Bark, Blærk osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...