ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 da er d nedtelling igjen!! så morro er da ikke såå lenge til 26 februar neida... går så fort så ))
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Tiden går mega fort nå! Jeg har termin i slutten av januar og gleder meg utrolig til å se lille gutt! Jeg får som du, 07 jente - 09 gutt! Utrolig spennende! Jeg hadde termin i feb med første og kan jo for bli feb denne gangen også, men liker vinter mnd jeg..hehe:) Masse lykke til videre her inne!
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2008 så gøy ja tiden går mye fortere denne gangen... sist gang gikk hele svangerskapet UTROLIG sakte ;P fikk henne i oktober ifjor så nå blir d jo mer vårbaby han rekker jo å bli 6 mnd til august da, d er jo da d er sommer her litt ok d syns jeg da gleder meg
2SønnerSmå Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Velkommen inn til oss =) Selv er jeg 3 dager på overtid nå =(
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Kom også nettopp inn her=D 28+2 i dag. Tida har flydd forbi, enda jeg ble satt nesten en måned tilbake på ultralyden =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå