Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 x'en min er totalt psykopat. han må seriøst ha en lr annen sinnslidelse... han er også alkoholiker, narkoman osv. er fr tiden på avrusing etter å ha tilbragt tid på "plata" i oslo og tatt 2 overdoser osv.. han klarte seg (desverre..) ikke spør hvorfor jeg har barn med denne mannnen, men han har faktisk greid å lure meg trill rundt i flere år. (jada jeg er blond...) nå har imidlertid bobla sprukket, men oppi hele sorgen og suppa, går han faktisk rettens vei for å få samvær med barna????!!!!! er d mulig????? han manipulerer ALLE rundt seg, som han har gjort med meg, og jeg er livredd for at noen som helst skal tro på noen av de løgnene han nå sprer om meg for å stille seg selv i et bedre lys.... har henvendt meg til fastlegen min, helsestasjonen osv, har også tatt advokat, men skal jeg informere barnevernet å?? han er S Y K og skal ikke i nærheten av ungene..... noen råd??
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Kontakt alt som kan hjelpe din sak! Men legg det frem på en ordentlig måte, så det ikke blir kjeft mot kjeft. Forklar situasjonen, ikke si noe stygt om ham, verken at han er klin gærn eller noe sånt, bare forklar at han er alkoholiker, narkoman, har prøvd å tatt livet sitt, og du ikke ønsker at han skal ha samvær med barna dine!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 jeg har ikke, men min samboe har en klin gal ex.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 jada...men er blond jeg også!!!! nei fra spøk til alvor.... man er kanskje litt naiv når man er ung og ønsker å tro det beste om folk. Jeg har to barn med min ex, jeg giftet meg med han. Jeg var faktisk lykkelig en stund... men på brullypsnatten startet han å drikke....hadde en sønn, og var alt gravid med nummer to. jeg hadde ikke sett han røre alkohol i de 5 årene vi hadde vært kjærester eller de 2 hvor vi bodde sammen... Det ble kanskje litt mye på en gang, og han hadde hatt et alkohol problem som veldig ung (før min tid) som han ikke hadde fortalt om. Vel vel.... han klikka...... og fikk tilbakefall.. og ble svært voldelig i fylla.. Jeg forlot han... og han har ikke samvær med barna, annet en 2 timer i mnd med tilsyn (etter alkoholtest....siden han blir så voldelig når han er full) Dette etter barnevernets ønske....og mitt selvsag, men jeg fikk god hjelp fra de!!!! Jeg og barna har det fint nå, fått ny samboer og 1 barn til.... Men jeg ser barna mine savner en "normal" pappa... Poenget er: det er ikke lett å se en persons sanne natur når man har det fint...det er når utfordringene kommer at personligeheten kommer mer fram, og ikke alle er like heldige.... Det er vanskelig
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 JEG SYNES MIN EX ER KLIN GAL:-O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå