Gå til innhold

kommer melka lettere med nummer 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde gannske store problemer med å få det i gang sist, tror det tok en uke eller noe.

jeg var ganske syk på sykehuset, og maset fra sykepleierne hjalp ikke stort på å få det i gang.

denne gangen håper jeg at alt går bra og at jeg kan dra fort hjem fra sykehuset :o)

er det sånn at når man har ammet før så kommer det lettere? eller har det ingen ting å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg gjorde det det. Ammete vet jeg ikke, var ikke så flink til å drikke dette.

Skrevet

Jeg synes den kom mye fortere, og at det gikk mye enklere med nummer to. Kan selvfølgelig henda at han var bedre til å suge også..

Skrevet

Her kom melka med en gang med nr 2. Med første mann så hadde jeg så og si ikke melk den første uka.

Skrevet

godt å høre at muligheten er der :o)

Skrevet

Første gangen fikk jeg ikke noe melk før den begynte å komme på dag 4. Hadde en veldig lang fødsel og jeg og ungen var helt utslitte etter den og jeg fikk ikke til å legge henne til og hun klarte ikke å suge skikkelig. Tok ca.4 mnd før det gikk bedre.

Denne ganger begynte jeg allerede å amme mens jeg fortsatt satt i fødesengen og ammet masse masse fra første stund og da begynte den å komme på dag 2.

Så jeg vil si det var lettere siden jeg viste hva jeg måtte gjøre for å komme skikkelig i gang og jeg ba de på sykehuset om de kunne sjekke om jeg hadde rett ammeteknikk for å få best mulig hjelp fra første stund slik at det skulle gå bedre.

Første gangen var jeg på sykehuset i 4 dager og denne gangen 2 dager.

Skrevet

Synes det gikk treigt begge gangene, men så hadde jeg peramturbarn som lå i kuvøse..Jeg prøve tabletter, nesespray, vørterøl, ammet osv-osv..Og mange timer med pumping,,,ikke noe av dette hjalp til meg:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...