nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 jeg hadde gannske store problemer med å få det i gang sist, tror det tok en uke eller noe. jeg var ganske syk på sykehuset, og maset fra sykepleierne hjalp ikke stort på å få det i gang. denne gangen håper jeg at alt går bra og at jeg kan dra fort hjem fra sykehuset ) er det sånn at når man har ammet før så kommer det lettere? eller har det ingen ting å si?
en-to, lappe sko..... Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Hos meg gjorde det det. Ammete vet jeg ikke, var ikke så flink til å drikke dette.
~sjiraff~ Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Jeg synes den kom mye fortere, og at det gikk mye enklere med nummer to. Kan selvfølgelig henda at han var bedre til å suge også..
2SmåTroll Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Her kom melka med en gang med nr 2. Med første mann så hadde jeg så og si ikke melk den første uka.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2008 godt å høre at muligheten er der )
Gjest mphs Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Første gangen fikk jeg ikke noe melk før den begynte å komme på dag 4. Hadde en veldig lang fødsel og jeg og ungen var helt utslitte etter den og jeg fikk ikke til å legge henne til og hun klarte ikke å suge skikkelig. Tok ca.4 mnd før det gikk bedre. Denne ganger begynte jeg allerede å amme mens jeg fortsatt satt i fødesengen og ammet masse masse fra første stund og da begynte den å komme på dag 2. Så jeg vil si det var lettere siden jeg viste hva jeg måtte gjøre for å komme skikkelig i gang og jeg ba de på sykehuset om de kunne sjekke om jeg hadde rett ammeteknikk for å få best mulig hjelp fra første stund slik at det skulle gå bedre. Første gangen var jeg på sykehuset i 4 dager og denne gangen 2 dager.
Silje%guttenemine Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Synes det gikk treigt begge gangene, men så hadde jeg peramturbarn som lå i kuvøse..Jeg prøve tabletter, nesespray, vørterøl, ammet osv-osv..Og mange timer med pumping,,,ikke noe av dette hjalp til meg:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå