Gå til innhold

Til dere fine frøkner fra Bergen:)


Bebisslykke

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg vil bare takke for ett utrolig koselig treff hjemme hos meg 3 des. Det ble veldig vellykket, om jeg skal si det selv og vi hadde det jo så koselig. kjekt å treffe folk i noenlunde samme situasjon og kunne snakke så mye gravid og baby man vil uten at noen blir lei:) Håper vi sees igjen i januar. Eterlyser flere flergangs fødende neste gang.

Hilsen vertinnen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei kjekt å høre at dere koste dere:)eg vil gjerne vere med i januar:)var desverre sjuk forje gang...håper eg kan v m neste gang,,,

klem og god jul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tusen takk for meg! Det var kjempe kos! Gleder meg til å se alle med enda større mager i januar! Kjempe hyggelig å mase med de som er i samme situasjon - vittig å høre at alle har samme plager ol....:)

Selvfølgelig er de som ikke kunne være med denne gangen også velkommen!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Vel overstått jul! Håper alle får en super nyttårsfeiring! Har kjøpt alkoholfri cider og champis jeg!:) Skal jo kose oss selv om vi ikke kan drikke rød vin! (gleder med til å drikke rød vin jeg:) )

Jeg håper vi finner en dag passende dag til treff i januar!

GODT NYTT ÅR!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen, og godt nytt år til alle sammen!! Jeg er en av de som hadde det veldig hyggelig på treff med dere, og nå har vi jo kommet litt inn i januar, så da er spørsmålet om vi ikke skal treffes igjen snart?? det synes jeg vi burde få til i alle fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Hvilken dag passer for alle??

Torsdag 15. jan? Jeg jobber fortsatt litt, men arbgiver er fleksibel i forhold til arbeidstid! Så jeg kan slutte kl 12 om jeg vil det!

Skal vi være hos meg? Eller noen andre som vil?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...