White*Angel Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Ventet 4 dager på ikm nå.. Jeg som har så stabil syklus! Ikm 2 des.. Ømme bryster og mensmurringer.. 10 negative tester! Kroppen spiller med meg:( Enn om det kunne ha vist positiv istede for og lure meg:/ Føler meg veldig trist, til trost at spådama føler at jeg er gravid nå.. Er det noen som har opplevd lignende og har vært gravid?? Klem fra ei litt trist jente.. Som regel når jeg har tatt tester i andre pp har TR kommet med engang, men ikke denne gangen..
maaneskinn Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Jeg kjenner en som ikke fikk positiv test før hun var i uke 9, så alt er mulig.
Meg og gutten min :) Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Eg hadde veldig stabil syklus, men så plutselig var TR 11 dager forsinket. Bare negative tester og eg følte meg kjempe gravid. Tok aktupunktur og TR kom på kvelden. Og måneden etter vart eg gravid, da testet eg positiv 2 dager før ikm utreinet i 28 dagers syklus:) Så om den ikke sitter nå, så krysser vi fingrene for neste måned:) Ikke vær lei deg, plutselig har du 2 streker:) Men vet det er frustrerende å vente!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå