Gå til innhold

Når stjal du sist, og hva stjal du? ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stjal en lebestift på danskebåten da jeg var 18, ble busta og anmeldt men hørte ikke mer fra politiet. Heldigvis.. Men jeg lærte, og ikke stjelt siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

siste jeg stjal var for 5år siden, da stjal jeg hjertet til mannen min.. :P

Seriøst så har jeg ikke stjelt noe, utenom noen leker fra ei jente når jeg var 5-6år.. men fikk straff, (måtte levere det tilbake og si unnskyld, og gi henne en av mine leker.. ) aldri stjelt siden..

Skrevet

derv å smånasket litt ganske lenge jeg. Sluttet en god tund før jeg ble gravid men jeg kjenner ennå det kan klø i fingrene hvis jeg feks kommer over en varebil der døren er åpen med full av sigaretter.

Skrevet

Eneste gangen jeg har stjelt noe,var når jeg var 13 år og nesten ble presstet til det av noen "venninner".Jeg var drittnervøs inni den butikken,og alt jeg skulle ta var en halv liter cola.Jeg ble jo selfølgelig tatt..:)Så der endte min forbryterkarriere,iallefall ang stjeling:)

Skrevet

I går..

En pose med smågodt på Rema 1000.

Det var ikke helt med vilje.. Posen havnet under teppe til jenta mi som satt i bilsete..

Men tyveri er tyveri.. ha ha

Skrevet

Regner du med at alle har stjålet eller?

Skrevet

Jaja, helt klart.. Nei.. Jeg bare regner med at de som ikke har stjelt heller ikke gidder å svare. Hi

Skrevet

Jeg smånasket litt da jeg var fjortis, sammen med noen barske venninner med nerver av stål. Det hadde ikke jeg, skalv som et aspeløv, holdt på å bli tatt, men ble det ikke. Sluttet med det etter en stund, så må si det er rundt 15 år siden. Kommer nok aldri til å stjele igjen:)

Skrevet

Ja, tyveri er tyveri..! ;) Må innrømme at om jeg kjøper kebab på byen og har fått tilbake for mange penger, putter jeg det i lomma og går. Det er jo tyveri, men idiotsikkert å komme unna med, så da er det lett å bare late som ikkenoe! Særlig i fylla kanskje.. Fornuften er litt lenger vekke.

Skrevet

Hmmm må innrømme at det hender jeg stjeler en sjokoladebit fra godishylla.

Ikke pent akkurat. Har egentlig sluttet med det nå, har jo fått et barn jeg vil være et godt eksempel for;-)

Ellers har jeg ikke stjålet mye mitt liv (som jeg husker da). Er veldig ordentlig av meg.

Skrevet

Etr vel kanskje ikke så veldig ordentlig av meg men det å stjele har jeg aldri gjort:)

Skrevet

Å smake på smågodt og druer er da lov etter min mening:) Mannen min spiser åpentlyst fra smågodtet han, smiler til betjeninga, som smiler tilbake. I landet han er fra, er det helt vanlig å få smaksprøver før du kjøper. Jeg er norsk, og mamma lærte meg at det er lov å smake på druene, for vi kjøper ikke de som er beske!

Skrevet

He he.....

Jeg anmelder de som "smaker" på smågodtet. For det smaker det det smaker.....

Tar man en drue, er det lov. Tar man flere derimot, så er det ikke smaksprøve men nasking!

Skrevet

Er det rart politiet har mye å gjøre om det faktisk er folk som gidder å anmelde at noen smaker på en løsgodteri. Åhhhhhh blir helt målløs.

Skrevet

Hva skjer da da, dersom du blir anmeldt for å spise en sur fot? Hehehe! Mannen min har spist mange, og betjeninga har ALDRI sagt noe! Gjort det mange steder.

Skrevet

Ja, mannen din måtte jo være en utlending!

Skrevet

Ja, mannen min er fra et annet land:) Der er det helt vanlig å få smaksprøver. Ser du noe negativt i det kanskje? Hva med svensker, er de "utlendinger" for deg også? Eller kreves det en annen hudfarge for den betegnelsen?

Skrevet

Tok en bugg når jeg gikk i 2 klasse, for ca 18 år siden!

Skrevet

Det er det som er feilen med utlendingene uansett hvor de kommer fra! Det som gjelder i deres land gjelder kanskje ikke her! Jeg hadde blitt fly forbannet hadde han stått å spist med et smil om jeg hadde arbeidet i butikk nå.

Skrevet

Sist jeg "stjal" var fra nisseposen til datteren min forrige søndag:-)

Først fikk jeg mange rosiner, og når hun la fra seg posen snek jeg til meg noen vingummifigurer og tjuvspiste. Men de smakte ikke så godt, så vi kastet resten av posen...

Ellers stjeles det ikke her i gården.

Skrevet

Hehe, du må virkelig ha store fordommer, og for ikke snakke om lite å bekymre deg over! Elsker at dette landet har fått et større mangfold, jeg. Det finnes andre sannheter enn det den trauste nordmann har. Ser stor forskjell på restauranter drevet av nordmenn og av mennesker fra andre land. Får oftere noe på huset fra ikke- norske restauranter, enn fra norske. Hygge og raushet gir flere, hyggeligere kunder, som gjerne kommer igjen! Mannen min hadde fått sjokk han da, dersom han skulle støtt på en surmaga padde som du framstår som. Light'n up!

Skrevet

Det heter ikke stjelt, men stjålet!

Skrevet

"siste jeg stjal var for 5år siden, da stjal jeg hjertet til mannen min.. :P "

Ååååå <3

Denne var romantisk og fin! Vil tilføye ca det samme :)

Skrevet

Å smake en drue fra løsvektdruer er greit, men ikke fra de steinfrie pakkene.... å stjele smågodt er frekke fjortisfakter. Sånt gjør da ikke voksne mennesker...? En får sjangse på at det er godt, og klage om det er dårlig..... Vet om mange butikker der det blir sett på som ufordragelig og respektløst.... En kan smake om en blir tilbudt, men en går da ikke bare og forsyner seg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...