MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Jeg og barnefar har ikke noe bra forhold,,grunnet at han harvært et svin mot meg siden jeg fortelte at jeg var gravid...og jeg har ikke hørt noe fra han på lenge nå..plutselig nå begynner han å ringe og påstår at jeg har ringt han ti ganger i kveld og masa:O Jeg har ikke ringt han...og jeg rpøver å forklare han dette..har ikke ringt så mye som en gang en gang...og han sier joooda det er bare bråk på svareren:-O men heregud da...jeg har ikke ringt sier jeg...og jeg sjekker anropslogg for å se om jeg kanskje har ringt ved et uhell..men det har jeg jo ikke...også ti ganger da...jeg spør han--hva er det du prøver på? Han sier..det er du som prøver på noe...du som ringte ..jeg skjønner ingenting! Hva F*** er det han vil..han slo opp da jeg ble gravid,han har behandlet meg som dritt i tre måneder og han prøve å få meg til å ta abort og truet med en hel del ting hvis jeg ikke gjorde det..og nå har jeg ikke noe håp om at han kommer tilbake for å være pappa...så begynner han slik...hva i alle dager..er helt fra meg hær jeg sitter nå..=/ Hva er dette ,noen med noen forslag
Kiwi med maispire Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Vell, altså... det sier vell mer om han? Det du kan gjøre er å la være å ta telefonen, og evnt si at dersom han truer deg vil du kontakte politiet. Thats it. Han vil nok tråkke på deg så lenge du lar han få gjøre det, så hvorfor ikke bare sette en stopper for det med en gang?
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2008 jojo d er greit det..men sakene r at jeg lurer på hva han egentlig vil...fordi det var han som kutta kontakt med meg..og ikke omvendt...og jeg ha ikke snakket med han på lenge...plutselig vil han ha meg til å innrømme at jeg skulle ha ringt han ti ganger:-O det er jo helt lattrlig..er dt egentlig noe han vil som han kanskje ikke tør å si eller gjør han det bare for å være teit:-/?
Kiwi med maispire Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 kanskje han føler at han har en viss makt over deg på ett eller annet vis? dessutn, hadde bf til mitt barn truet meg på noe som helst vis i graviditeten(før og etter for den saks skyld) så hadde jeg driti i hva han ville:) Er da vell ikke nøye om du har ringt han, hvis han mener det så må han da bare mene det? hev deg over slike.
julibebiss <3 Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 hei=O) Ikke lur på hva han vil...det er bare en bekymring mer..jeg har vært i ett sånn forhold selv..å det det bunnet ut i var att han følte bare ett "eierskap" over meg og barnet....før jeg fikk vite det her...så tok jeg han tilbake..for å se..han var jo tross alt faren til barnet ..å det var vårt barn..det tok litt tid..før jeg innså att det her bare var ett spill...men når jeg satte ned beinet..da ble det bråk..masse krangling og frem og tilbake..veldig mye bortkastet dritsleng... gutter tenker ikke som oss jenter... bare sett ned beinet før det er for seint..ellers kommer du til å angre bittert de neste årene...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå