1,2 og snart 3små Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 hadde dere mye vont i magen før dere mistet eller fant ut at den var død???? har hatt veldig vont i magen om kveldene og svimte av 3 ganger pga smerten,men så på dagen går d greit,er litt vont og murrer...skal til legen åver helgen men lurer veldig.....dette er min nr.3 hadde mye smerter med de 2 første men ikke åver flere dager...vil virkelig ha dette barnet,men har en litt større risk pga 2 haste ks og ble gravid 2mnd etter siste ks.....
mmdt Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Jeg fikk forst blodninger for smertene kom, da vi kom oss til sykehuset saa hadde embryoet vaert dod i 2uker. Fikk beskjed om ar dette var normalt, at kroppen brukte tid for den satte igang med abrte. Men hvis du har faat 2barn fra for saa kan det jo hende at det gjor vondt naar livmoren utvider seg pga. arr. Jeg kjennte ikke at livmoren utvidet seg med forste man men denne gangen har jeg vaert mer øm og det har gjort mer vondt. Lykke til,
Kasandra 1pp etter MA Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Frisk blødning kombinert med ryggsmerter og vondt i magen kan være tegn på at en er i ferd med å abortere. Men du har jo hatt 2 keisersnitt og det er bare 2mnd siden sist,er jeg enig med hun over her at de smertene du kjenner er livmoren din som vokser,må huske på at det er bare 2mnd siden du fikk åpnet livmoren din kirurgisk så smertene dine er nok en øm og sår livmor. Så jeg tror ikke du skal være redd for eventuelt sa el ma For å snakke ut fra min egen erfaring etter tre svangerskap som har gått helt fint uten problemer,så var jeg aldri bekymret når jeg gikk gravid,gikk heller aldri på noe tidlig ultralyd heller og har heller aldri hatt blødninger i graviditeten. Men da jeg venten nr 4 gikk det galt,noen opplever å miste en gang i livet eller mer noen aldri. Kos deg med spiren din,ønsker deg lykke til i svangerskapet
Innflytteren Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Siden jeg er ny her: SA = Spontant Abort MA = Medisinsk Eller surrer jeg og misforstår?
pia*fødeklar* Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 SA er riktig spontan abort, men MA er missing abortion...det vil si at fosteret dør i mors liv uten at det blir støtt ut med en gang
Mamma_til_isabella Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Når jeg hadde ma hadde jeg kun rie lignende smerter i uke 6. Dro så på ul å så liv. Dro tilbake på ul i uke 12 og da hadde fosteret vært død i 2 uker. Hadde ingen blødninger eller mer smerter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå