Gjest Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Var på do istad og da jeg skulle tørke meg kom det masse ekkelt, tykt slim ut av meg ( beklager nastye detaljer) Det var langt, og gikk liksom ann å "trekke" det ut av meg med dopapir.. Usj :s Kan dette være slimproppen som har begynt å løsne? Kom like mye slim etter begge gangene jeg hadde vært på do, tørka jo lenge.. Vet at man har økt utflod i svangerskapet, men kan ikke huske at det har vært såå ille liksom.. Er 35+2
mammaen til 2+1 Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 høres jo ut som slimpropen da.. =)
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Tja, ikke vet jeg. Er førstegangs, såå veldig usikker!
månestråle32 Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 om du ikke har hatt sex i det siste og det kan være "rester" av "ting" som kommer ut? men syntes det vel mest høres ut som proppen
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Nei, sex har d blitt dårlig med i d siste, så tror ikke det. Kunne jo også vært utflod, men det her som kom ut var ordentlig seigt..
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har hatt utflod som på en måte har "hengt" utav meg når jeg er ferdig på do.(Uff, høres passe ekkelt ut, ja.) Det har skjedd flere ganger den siste uka. Men tror ikke det er slimproppen? Kan hende det er annerledes hos deg selvfølgelig:) Ellers høres det ganske likt ut, må tørke meg lenge osv:p Er uke 37.. Husker slimproppen fra sist gang, da var det på en måte likt, men det lignet mere en "propp". Så var den rød/brun i enden på en måte. Men da gikk den bare en gang. Var liksom bare det som kom da som var proppen. men klart, den behøver jo ikke være "farget", kan visst være klar og så vidt jeg har skjønt?
edvina har fått en gutt Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Gratulerer det er nok slimproppen. Dette høres akkurat ut som da min gikk sist. En kan på en måte kjenne at en drar det ut innenfra.... Men husk at det allikevel kan gå uker til fødsel, selv om jordmoren min sa at det sjelden tok mer en to uker. Men to uker da er ikke barnet ditt prematurt:)
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 7. desember 2008 #8 Skrevet 7. desember 2008 Høres ut som slimproppen,ja! Min gikk for 13 dager siden,og jeg sitter her enda,så du trenger absolutt ikke føde prematurt.Jeg har term om 12 dager:)
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 7. desember 2008 #10 Skrevet 7. desember 2008 kan virke som den ja. er førstegangs så vet ikke, men har lest litt for trodde min gikk for en liten stund siden, det var uflod, litt gul, blank så egentli ut som en snørrklyse, men de siste dagene har jeg hatt mer av det å nå ser det litt ut som spytt og lukter litt søtt.. er det slimproppen som har delt seg kanskje? eller er det bare vanlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå