Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 hvordan går jeg frem nå? hvor kan jeg sende den inn?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Sjekk på nettet, det finnes ulike forlag, som gir ut bøker innenfor ulike sjangre. Selv sendte jeg inn til Damm & Søn og Schibstedt, og fikk avslag begge steder:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Du kan jo sende manus til hvilket forlag du vil, men regn med en god del avslag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå