♥Snulder Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 En alright ting med julestresset er at butikkene er åpne på søndager! Så i morgen skal jeg avgårde og innhente årets første julepresanger! Tanken er å bli husj-ferdig-på-null-komma-niks!!! I wish!! Som alle andre år så tråkker jeg rundt og glor uten å finne noen ting å kjøpe.... Jeg VET at jeg er best på shopping lille juleaften... men likevel så prøver jeg å innbille meg selv.. år etter år... at jeg skal bli ferdig leeenge før jul! Kryss fingrene for at jeg kanskje får det til i år;=)
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Hurra for søndagsåpent!!! Da får snuldermor shoppa =)))) Jeg pleier aldri handle søndager.Ikke for at jeg ikke har lyst,men for at gubben ikke vil. Syns disse dagene her er både koselige og gir en stemning.Folk har god tid,det spilles julemusikk og stemninga er fin. Håper du finner alt,og blir ferdig i dag.Da skal jeg missunne deg her jeg sitter med noenogtyve gaver igjen!!!!! Men i år tar jeg en liten ekkel en.Jeg kjøper til mine,og gubben til sine =) Tenk om du kunne sitte lillejulaften med henda i fanget.Vell vitende om at du i år var ferdig med gavene....Hadde det blitt jul da tro?? =))) Krysser fingrene for deg jeg ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Deilig med søndagsåpent. Selv om det sikkert er å banne i kirka for noen;-D Men er det sånn at man jobber hele uken, så er det ikke så mye tid igjen faktisk. Så det synes jeg er helt topp:-) Jeg har også fått handlet litt idag, hele 9 gaver i samme butikk!!!! Så nå gjenstår innpakningen, og den synes jeg alltid er koselig:-) Håper du finner mange gaver i dag:-)
Karomamma Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Håper du fikk gjort MASSE i går! Svisj-svusj og handleposene fulle, rett og slett. Jeg var egentlig godt i rute, men den siste ukens sykdom har gjprt at jeg ligger litt etter skjema plutselig. Har litt fri fremover, så da får jeg ta med med listen og stikke til byen innimellom. Gadd ikke å handle i helgen, det var vel så koselig å bake pepperkaker og ake i unnarennet på hoppbakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå