Gå til innhold

Å nei.. Krise!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. For noen uker siden var jeg og en venninne på fest på et asylmottak i nærheten her. For å gjøre en lang historie kort, jeg endte opp i senga med en skikkelig søt mann fra Irak.

Nå har jeg oppdaget at jeg er gravid. Han brukte ikke kondom, så jeg tok en angrepille dagen etter. Jeg har også fått noen blemmer der nede, som jeg lurer på kan være fra ham? Noen som har erfaring.

Er litt desperat her nå. Jeg er bare 19 år og ikke klar for barn nummer 2. Har en gutt på 2 år, og er ikke sammen med BF.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flyfille!!! Eneste jeg har å si! Du fortjener å få dette barnet så du lærer å lukke bena dine neste gang!! Herregud.

Skrevet

er da andre som har klart å bli gravide med et one night stand. hvorfor er dette så annerledes?

Skrevet

Så ekle dere er. Jeg bare spurte om noen støttende ord.

Skrevet

Det er kanskje deg med de mannen som mente KS var beste alternativet?;)

Skrevet

ja her var du nok litt uheldig.

er ikke sikkert det er fra han, men det kan være det..

kanskje det er noe så ufarlig som kjønnsvorter, gå til legen din å finn ut av det du...

Når det gjelder graviditeten burde du tenke gjennom om du greier å få en til du må være alene med eller om du skal ta abort.

sånn er det.

Du klarer det helt sikkert, garantert, men du velger:

den lette utveien elelr den utfordrende veien.

lykke til uansett.

Skrevet

Du tok angrepille, men er gravid likevel? Makan til uflax da? Blemmene får du få legen til å se på. Dersom dette ikke er et tulleinnlegg, må jeg bare si; mørke menn er de diggeste! Mannen min kommer fra et land, der de utseendemessig likner på Irakere.

Skrevet

Jeg tok angrepille men var gravid likevel, fullt mulig.

Skrevet

Du klarer da en unge til! Kan det bli noe mer mellom dere da? Den søte irakeren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...