Gå til innhold

Nissejenter og andre troll...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tutta vår fikk nissejente-kjole av sin far for 3 dager siden....

Den har hun brukt siden... Vi har sendt henne i barnehagen i den... vært på butikken i den.... gått på skøyter i nissekjole... osv...

Hun får ikke lov til å sove i den om natta... så da kommer trollet frem! Hyl, skrik, vræl, "dumminger", kaste-leker, orme seg på gulvet....you name it!

Jeg lot henne neeesten få lov til å ha den på i natt...med lua og det hele... men da annonserte trollungen at hun "ikke sove solen for da ble hun svrett og vram" NEMLIG!!!

Frytte katta!! sier jeg..... kopiert etter nissetrollets yndlingsuttrykk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg tror jeg vet alt om nissetroll jeg... ;o)

Klabert at denne kjolen skal være på 24-7 altså,hehe

Jula varer jo ikke så lenge,så.....

Syns hun var fornuftig jeg,som fant ut helt alene at denne kjolen ikke var til å sove i,hehehe.

Har en med ei blånisselue jeg....Men den er ikke med i senga.men alt det andre han har fått i kalendern til nå.......(HYYYYYYL)

Skrevet

Fniiis........jeg ser henne for meg og smiler:-)

Kanskje ikke fullt så gøy for mamman, men jeg er sikker på at du lo litt etterpå;-D

Jeg tror disse jentene våre med den sterke viljen kommer til å få fjell til å flytte seg. Og det er flott!!!

Skrevet

He he he,, jeg kjenner meg litt igjen der ja. Har nemlig en liten trollgutt som er ganske bestemt om dagen:-)

Men nissekjole døgnet rundt er fint det..... Håper det har gått over til 17.mai:-DD

Skrevet

HAHAHAHA, synes jeg ser henne!! Bra at hun kom på at den er litt varm å sove i :)

Niesen min fikk nissekjole og nisselue med isydde fletter av morfar da hun var på samme alder. He he, den var ikke mye av, den kjolen...

Skrevet

;=D Kjolen er fortsatt på... Hun ble rasende da jeg annonserte at kjolen måtte vaskes! Da tok hun det med i sengen og la den under puta si... Jippi....

Får vel gjøre som Karomamma med kaninen... snike den ut i løpet av kvelden... vaske den fortere en fortest... og håpe på at den er tørr til i morgen..

Akkurat nå er det en grånissekjole.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...