Gå til innhold

plutselig symptomfri...deilig eller skummelt?


Lillefisk

Anbefalte innlegg

Jeg er 9+3 idag og kvalmen og trøttheten har avtatt litt de siste dagene. Idag våkna jeg opp og mitt siste gravid-symptom, nemlig ømme pupper, er plutselig helt borte.

Jeg har hatt ømme pupper siden testen viste positiv og fra uke 7 til 9 var jeg kvalm og veldig trøtt.

 

Noen andre som har opplevd dette? Er dette typisk MA greie eller er det vanlig at man blør da....det har jeg nemlig heldigvis ikke gjort.

 

Off, jeg syter for mye her inne merker jeg, men så deilig hvis noen som er litt lengre på vei, eller noen som har vært på tidlig Ul hvor alt står bra til, kan fortelle meg at dette er i skjønneste orden!! :)

 

På toppen av det hele hadde jeg DEN nastye spontanabort-drømmen i natt...at jeg stod og holdt masse blod og små bobler med foster inni....off, grusom drøm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, samme her... har ikke hatt noen blødninger, men blir jo allikevel skremt når symptomene forsvinner. Jeg er 8+3 i dag...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er ca 10 uker på vei, og har hatt en del småplager, med ømme bryster, småkvalm og uggen dersom jeg ikke spiser litt annenhver time, veldig trøtt osv. De siste par ukene har imidlertid plagene avtatt, og jeg føler meg opplagt igjen. Må fremdeles spise med jevne mellomrom, men ellers er det ingenting som tyder på at jeg bærer på en hemmelighet.

Jeg vet ikke hvor "normalt" dette er, men velger å tro at jeg er "over kneika" med kvalme, og at jeg er veldig heldig som slipper mer "plager". Dette blir mitt 3. barn, og jeg har også tidligere sluppet unna med lite plager, så jeg anser meg for heldig!

 

Kan ikke berolige dere mer enn det, men det går altså godt an å gå i 9 måneder uten en eneste plage!!

Prøv å ikke bekymre dere, og nyt at dere har det bra!

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg ble gravid med 1 så forsvannt alle symptomene bare helt pluttselig i uke 8. ble litt bekymra da sp jeg kontaktet lege og det var helt normalt.. var tilogmed på ul fordi jeg ble så redd...men guuuud så deilig att allt var borte av symptomer :D så tror nokk det er helt ufarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ca rundt ti uker at symptomene fra første trimester forsvinner, men slapp av, den kommer nye deilige symptomer, som halsbrann o.l :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode svar! Man går liksom å vet at det sikkert er normalt men så vil man høre det fra andre :)

Jeg hadde bestilt tidlig UL den 18.des men har funnet ut at jeg ikke orker å vente så lenge så jeg skal allerede nå til fredag.

Det blir en milepæl for meg ihvertfall, tror alt kommer til å forandre seg da og at jeg kun vil glede meg fremover.

 

Jo er egentlig glad for at symptomene forsvinner bare frøet lever :) Men eneste symptomet jeg gjerne skulle hatt er voksende pupper, de er akkurat like små som alltid...sukk :) man kan ikke få alt....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg sinnsykt til jeg våkner uten følelsen av å være kvalm, uggen og sliten! Har vært mer eller mindre konstant i dårlig form i snart tre uker, og vet det fortsatt kan vare lenge..

 

Men om alt forsvinner over natten så får jeg sikkert hetta og tror det er noe galt... teit når en vet at det er helt naturlig at det forsvinner. Kom jo rimelig brått også så...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...