Prinsen & spiren Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Hvordan er formen? :-) Min er irriterende bra! Hehe . . Jeg er trøtt og litt vondt i ryggen av og til . Det er det eneste. I tillegg er mine symt bittebitt litt ømme pupper og blodårene rundt puppene er mer synlige.
3+1=<3 Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 formen er fiiin var en del kvalm,men det har gått over...regner med at det ikke er noe gærnt for det om puppene blir jo bare større og større..hehe må kjøpe meg ny bh trudde det kom litt senere jeg da! koser meg med tanken at det vokser en liten baby i magen min
cec26 Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Formen er stygg bra;) hehe.. er 5+3 i dag.. var litt kvalm i forrige uke, men det har godt over... det eneste jeg merker er at magen ser veldig stor ut..klarer nok ikke å gjemme den helt til uke 12... klarte ikke det på nummer 2 heller...
Curly-mor :) Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Formen er veldig bra, og jeg er ikke lei meg for det Ømme pupper og veldig oppblåst i magen, tidligere trøtt på kvelden, ellers ingen plager. Er 5+0 i dag
Prinsen & spiren Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2008 åååh, så heldige dere er.. som har kjent litt kvalme hehe.. (Vet innerst inne at det ikke er noe å ønske seg, meeen ; Jeg er i irriterende god form!!! heheh.. ;b Men er ekstremt sliten og trøtt hele tiden da.. så det må da være noe Og bittebittebitte litt ømmepupper... (og blodårene rundt puppene er mer synlig). Er 5+1 Så er enda tidlig, det kommer nok. For denne gangen skaaaaaal det gå bra :-DDD
ble_mamma_6august 09 Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 kvalmen bruker som regel å komme rundt i uke 6. jeg er 5+6 idag, håper på å unngå kvalmen. ellers kun ømme pupper
imoen Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Formen er bra den, takk og lov. Er nemlig eksamenstid nå. Jeg er litt oppblåst i magen, og blir fortere trøtt da.
Prinsen & spiren Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2008 Du er student du også ja? : ) Samme her. Men det som er no' dritt er at vi har alle eksamene i april/mai/juni.. hehe.. skal ha 7-8 stk, og det er litt kjett med tanke på at jeg kommer til å være laaaangt på vei..hehe! Skal ha praktiske eksamner i drama og slikt, hvor vi skal lage forestilling..Så veldig spent ;S
julius06 Skrevet 7. desember 2008 #9 Skrevet 7. desember 2008 Formen er veldig bra bortsett fra at jeg er trøtt..... Sist svangerskap var en drøm og satser på det samme denne gangen. Jeg er oppblåst i magen og litt ømme pupper og kjnner kvalmen på kvelden /natten greit nok det, men jeg jobber natt så det er ikke så gøy...
trixi-b venter jente Skrevet 7. desember 2008 #10 Skrevet 7. desember 2008 Her er kvalmen kommet så det holder, er kvalm stort sett hele dagen, men ikke sånn at jeg kaster opp. har kjempeømme bryst og kjenner at jeg er irrtabel. Hjelp, hvordan er jeg egentlig å ha i hus ??
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 7. desember 2008 #11 Skrevet 7. desember 2008 Hei Min er nokså bra:) -Er oppe 1-2 ganger å tisser om natten (utrolig irriterende). -Litt sliten i korsryggen etter en hel natt i senga og så kommer det igjen utpå kvelden. -Svak ømhet/strekking på venstre side, ikke hele tiden, men hver dag. -Bobling i magen, PLÆNTY GASS..hahahaha -Humørsvingninger som ikke ligner grisen. Ble sinna på sambo her om dagen fordi han hadde satt på en maskin med klær, hva er det å bli sinna for liksom? My god!! hihihihi Ellers, så har jeg det toppers Venter bare nå på å få tatt UL den 17/12, er så redd for at det skal være utenfor livmoren, men satser jo på at det ikke er det. Krysser alt jeg har for alle oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå