Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 vi blir 6 barn og 5 voksne. ett av barna er jo bare noen mnd, og ett barn ett år. Så blir jo mest de 4 eldste barna på 4,5,6 og 7 år som kommer til å være de som er spente og vente på nissen og pakke åpningen.
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Vi blir 6 voksne og 3 barn. Har alltid hatt både lunsj og middagsgjester på julaften, mye styr men du store min tid så trivelig.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 2 voksne og 4 barn, så vidt jeg vet:))
NoDoubt Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 4 voksne og 2 barn. På dagen skal vi spise grøt med naboer, da blir vi 6 voksne og 6 barn.
Joikaboll@ Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 I år skal vi bort og blir da ikke så mange som vi pleier å være hjemme. Blir 5 barn og 7 voksne denne julen.
Kulå Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Vi blir 3 barn, hvor minste bare er noen mnd, 6 voksne, 7 når mor kommer etterhvert utover kvelden(hun skal være en stund med mormor som bor på gamlehjem). Mulig svigers også kommer utover kvelden, men regner ikke med dem foreløpig. Skal feire jul hjemme hos oss, 3. år på rad, syns det er veldig praktisk og greit. Far hjelper meg med maten : )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. desember 2008 #8 Skrevet 7. desember 2008 I år blir vi så vidt jeg vet 8 voksne og 3 barn, kanskje 10 voksne og 4 barn om onkelen til sambo med kone og barn skal feire med oss, jeg aner ikke siden vi aldri har feiret jul med svigers før. "hjemme" hos mamma pleier vi å være 6 voksne, 3 ungdommer og våre 2 barn På formiddagen(når vi ikke er bortreist) når vi spiser grøt med mandel i og nissen kommer pleier vi å være 7 voksne, 3-4 ungdommer og 5 barn.
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #11 Skrevet 7. desember 2008 Vi blir 3 voksne og 2 barn. Svigerfar, samboer, meg, stesønn og veslejenta. Skal innom foreldrene mine også da :-)
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #12 Skrevet 7. desember 2008 6 voksne og 1 barn... Ser desverre ut til at det ikke blir flere barn på en stund heller. Fanden så vanskelig det skal være det der da! (sorry, helt utenom temaet der, men jeg er i den uka nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå