Gjest Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Flere her som følger med på bloggen om Lille bille bibsi? Det gjør jeg i perioder og da sitter tårene løst! Utrolig sterk historie, med to fantastiske foreldre som skriver så gripende! Jeg har selv mistet en datter, og kjenner igjen tanker og følelser. Det gjør vondt og godt på en gang å lese om Lille bille bibsi. Nå venter jeg så spent på Lillebror som kommer snart <3 <3 <3 Flere?
vuosttas Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Utrolig trist men samtidig en vakker blogg. "Det gjør jeg i perioder og da sitter tårene løst! Utrolig sterk historie, med to fantastiske foreldre som skriver så gripende!" Signerer den!
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Jeg er ofte innom og leser! Håper lillebror snart kommer seg ut
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Ja, håper virkelig han kommer snart! Synes de er utsatt for et forferdelig stress nå. Veldig vanskelig tid. Føler så inderlig med de! Kan ikke alle her sende masse fødestøv ut til havgapet?
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 http://www.vgb.no/23873/perma/390582/
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 He he.....Jeg er så lite teknisk, og har faktisk ikke lært meg å lage link. He he...."rødme" Men kanskje noen andre kan?
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 Du høyreklikker på "adressen" til linken, velger "kopier" og så når du har åpnet en svarboks på dinbaby, så høyreklikker du i boksen, og velger lim inn Skjønte du?
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #10 Skrevet 6. desember 2008 Så enkelt? Da burde selv jeg klare det da! Skal prøve...... Takk!
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #11 Skrevet 6. desember 2008 Klarte det! Klarte det! Takk! Alltid gøy å lære noe nytt!
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. desember 2008 #12 Skrevet 6. desember 2008 Hehe ja akkurat det med å kopiere/lime inn linker klarer vi husmødre også Du skjønner at det samme gjelder hvis du vil kopiere en tekst, da merker du teksten, og høyreklikker oppå teksten, og velger "kopier". Veldig ok å kunne
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #13 Skrevet 6. desember 2008 Ja, kopiere en tekst lærte jeg av en annen her inne for en tid tilbake. Men har jo ikke tenkt så langt at det gjelder når man lager link og. Snakk om å være fjern! Men nå vet jeg! He he....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå