Skogro Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Trenger litt tips, vet han ønsker seg iphone, men syns de er så dyre....
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Han får et altfor dyrt objektiv til kameraet sitt. Han skal betale mastercard regningen min etter jul, men han vet det ikke ennå.
*Timulia* Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Skøyter! Samme får frøkna på 3.... Tror de er omtrent like stø...
Skrullemor Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Blir noe verktøy, det er det han blir mest glad for. Men det er fra ongene da. Han får ingenting av meg.
lego Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Vet ikke helt ennå. Har lyst til å gi han masse forskjellig fordi han fortjener det! Men det er ikke lommeboka helt enig i da... :s Har tenkt på kontorstol, men vi skal feire jul hos mamma i år, som bor ett stykke unna, så jeg gidder nok ikke å ta med en så stor gave frem og tilbake... Tenker litt på den james bond colletion, men så har han nesten alle filmene, så det blir litt unødvendig. Alternativet er å kjøpe de han mangler da... han ønsker seg en ekstern harddisk, men jeg har ikke peiling på sant, så det blir nok ikke det heller.... Han snakket også om noe verktøy, men jeg synes det blir alt for gubbete... *hihi* Så jeg sitter litt i tenkeboksen ennå som du kanskje skjønner...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 hårklippemaskin fra ungene, og parfyme og langpanne fra meg...
digger Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Vurderer en sånn Bergans Sirdal jakke i brunt med litt blått i til han:)
Bamsemums Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 Har kjøpt en bergans jakke til min kjære;-)
Bettybu Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 Han har "sko-fobi" så jeg lurer på om jeg skal kjøpe et par nye finsko til han... De gamle begynner å bli litt utgått på dato...
Gidder ikke! Skrevet 6. desember 2008 #10 Skrevet 6. desember 2008 Han har en Lee-bukse som han elsker, men den detter snart fra hverandre. Så jeg skal kjøpe en ny:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. desember 2008 #11 Skrevet 6. desember 2008 Lego: Kjøp kontorstolen, og ta bilde av den. Så pakker du bildet inn sammen med en øl eller noe Stolen kan du la ligge hjemme. Det gjorde vi med svigers et år, kjøpte databord til de, og da klippet vi ut bildet fra katalogen, og teipte det fast til en skohorn Databordet lot vi ligge bak i bilen da.
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. desember 2008 #12 Skrevet 6. desember 2008 Jeg skal kjøpe 71 grader nord spillet fra lille til ham.
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #13 Skrevet 6. desember 2008 har ikke helt bestemt meg, men tror det blir en volcom bukse han ønsker seg, og snowboard votter/hansker eller armbånd. ELLER ryggskinne, så jeg er litt tryggere når han er i bakken.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 6. desember 2008 #15 Skrevet 6. desember 2008 Itt`no:-) Vi har blitt enige om å ikke kjøpe gave til hverandre, blir for "dumt" at vi begge skal ta penger ut fra vår felles konto og kjøpe til hverandre. Vi har akkurat bygd oss hus og kjøpt inn mye til det, så det er vår gave til hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå