Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare få det ut.... Er så utrolig lei av og sitte hjemme kveld etter kveld.....

Uff!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du og??

jeg er hjemme hele dagen,er jeg heldig får jeg meg en luftetur annen hver dag,for å komme i butikken...går snart på veggene.

men nå har jeg vært så lenge hjemme at jeg tør ikke å ta kontakt med andre...

håper på bedre tider ja.....

Skrevet

Uff da! Jeg har sittet hjemme (nesten) hver eneste kveld i 3 år og jeg nyter det=) Kryper opp i sofakroen med en god bok, tenner masse lys og nyter kvelden. Du får invitere venner hjem til deg da?

Skrevet

Uff a meg! Been there jeg og, er fantastisk kjedelig, og trist! Gråt ofte og syns livet var svart. Spesielt på helgekveldene.....Har du ingen du kan invitere hjem til deg innomellom, bare for å få noe til å skje?

Skrevet

Jo selvfølgelig jeg koser meg innimellom med en god bok osv men når det er hver eneste kveld så blir det litt kjedelig og ensomt i lengden at jeg klarer og juble over det hver kveld :(

Vært alene med mini nå siden jeg ble gravid og han er 3.... Blitt mye alene på kveldstid!

Har jo innimellom venner på besøk men de har jo sitt og drive med de ogsp :(

Åsj!

Skrevet

Er du alenemor? Høres ikke noe særlig ut,da....Har du ingen venner som kan ta seg en tur inimellom?

Hvor i landet bor du da?

Jeg kan kjenne igjen følelsen selv om jeg ikke er ensom i hverdagen pga vi har 5 barn og eldste er 18.

Men det er litt forskjell på det å ære mye alene og det å ha folk rundt seg mye. Er det venner du savner?

Skrevet

Ja er alene.... Er jo ikke ensom på dagtid, da er jeg på jobb og etterpå er det jo meg og mini... men han er jo sliten når han kommer på bhg så blir tidliere kvelder på han og da sitter jeg her... Lørdag kveld, vennene mine er vel ute og fester og de som har barn sitter også hjemme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...