Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Jeg er drittei mensen hvær mnd. Hvilke prevensjonsmiddel kan jeg bruke der som jeg vil ha den bort? Vet at det er veldig individuelt, men hvilke er kjent for å fjerne blødnningene?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Mange opplever å delvis eller helt å miste mensen ved hormonspiral:)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Hehehe.. en mister dessverre ikke mensen med sterilisering;) En må da ha en hysterektomi(fjerne livmoren) for å miste mensen. Hormonspiral, p-sprøyte er hvertfall ganske stor sjanse for at meister mensen. Jeg har hormonspiral og har ikke mensen lenger;)
Lykke X 4 Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Cerazette minipille fjerna min helt. Noen mister mens av de pillene, andre får blødningsforstyrrelser. Er ikke hormonspiral kjent for å kunne fjerne eller gi minimalt med blødning!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå