Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Litt inspirert etter alle julegavetrådene som har vært i det siste. Man skal kjøpe og kjøpe, og jeg tror det er svært få som virkelig mener at det er "tanken som teller" nå til dags.. Fikk julegaveønskene til noen i familien min for en stund siden og jeg holdt på å sette kaffen i vrangstrupen. Jeg er student, har ikke den største lommeboken i verden, men vil så gjerne gi mer enn jeg har råd til, men alikevel så ønsker folk seg ting som koster flesk. Jeg er livredd for at folk skal bli skuffet eller såret, syntes jeg er kjip som gir for lite eller lignende... Jeg får helt mark av julegave"presset", gleder meg til alle julegavene er levert og jeg slipper å tenke mer på det... Flere som får helt hetta av julegavene?
Ksenia & Anjem Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har alltid gitt dyre gaver til familien..Men i år handler vi billigere, ungene trenger ikke et lass med leker de nesten ikke får sett hva er, før de må åpne neste gave. Vi skal kjøpe en gave til dem hver i år. Jeg vet at de får masse annet av familien.
tonebf Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Jeg er alenemor og har ikke veldig god økonomi så her er gavene etter lommeboka.... Ingen dyre gaver her, men de får gaver.... Men dette gavestyret er jeg lei.... Pcer, tv, ps3++++++ Sønnen min har alt han trenger og får så mye annet til jul men selvføgelig dårlig samvittiget for at han ikke får "dyre gaver" av meg til jul... Nå er han enda bare 3 år men når han er 12 håper jeg virkelig jeg har bedre økonomi sånn at man kan gi litt mer.... Men aldri hørt noen klage over gavene jeg gir da. Lært meg og handle bra på salg hehe!