Gjest Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Er det helt tåpelig og helt feil å si at det ennå er sen høst?
Gallis Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Ja det vil jeg si at det er. Nå er det vel tidlig vinter vil jeg tro. Vår: Mars April Mai Sommer: Juni Juli August HØST: SEPTEMBER OKTOBER NOVEMBER Vinter: Desember Januar Februar Nå har du oversikta;)
Andalucia Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Sov du i alle naturfagstimene da du gikk på skolen? Eller har du bare fryktelig lite å ta deg til?? Trodde damer med tre barn hadde mer enn nok å henge fingrene i! Skaff deg mer kontakt med andre voksne!
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 I din lille verden er det sikkert sensommer....
Kongeørna Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Jeg stemmer for å dytte denne "krangelen" på toppen av lista igjen, jeg. Nøffemor, jeg er søren meg usikker, men heller mot å bestemme meg for at du nødvendigvis er full av selvironi og humor...
mamma til 2 :) Skrevet 19. juni 2009 #8 Skrevet 19. juni 2009 Det eldste barnet ditt er snart 9år, og må vel ha lært dette på skolen... Kanskje hun kan lære deg det?? haha, så tåpelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå