Gå til innhold

Ferdig med å pynte til jul??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå er alt på plass nesten.. Mangler bare en julestjerne. Noen andre som er like tidlig ute som meg i år??

God jul alle sammen... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg nok ikke den som har huset mest stappet fullt av julepynt.. Men ikke ferdig nei.. Skal lage noen store pepperkakehjerter som jeg skal henge i vinduene.., også skal vi pynte pepperkakehuset.. henge ut lykt + krans ute .. Også skal mini få lov til og spraye ned vinduet sitt med snø.. hehe..

Så har litt igjen.. det blir gjort onsdag - fredag neste uke tenker jeg.. =)

Skrevet

Blir du ikke lei jula før julaften da? her i huset er det første søndag i advent vi begynner, da kommer stjerna, adventsstaker og sånne ting opp. Pluss kransen ute ved ytterdøra :-) Så har jeg egne duker som er bare "litt" jul, som jeg bruker i adventstiden. Og gradvis kommer det opp flere juleting fram mot julaften, men selve pyntingen tar vi lille julaften :-) God jul :-)

Skrevet

Har dere fått opp juletreet? Jeg har veldig lyst:P men føler det blir for tidligt:P Sprayet vinduet til småen i dag med sånne figurer:D Veldig fint mangler bare litt julepynt som jeg tenkte å kjøpe, også juletreet da:)

Skrevet

Hehehe.. Nei juletreet kommer ikke før lillejulaften her i huset.. =)

Skrevet

Jeg finner ikke siste esken med julepynt§!!!!

Skrevet

Jeg elsker jula!!!! Fra 1. søndag i advent/1. desember begynner jeg å pynte. Først er det stjerna i vinduet og andre lysestaker. Så kommer det litt etter litt.... Har ikke så voldsomt med pynt, men det jeg har er nydelig. ;) Pynta vel så og si ferdig i går med det jeg har. Kjøper sikkert litt mer når jeg kommer over noe. Det er andre jula vi har i dette huset så vi er liksom ikke helt i gang med tradisjoner rundt pynting. Treet kommer ikke opp før lillejulaften... eller mulig vi setter det opp bitte lille. ;)

Skrevet

Skulle jo egentlig gjøre det i kveld jeg...=P

Skrevet

NEI! Blir møkklei det nissestyret i romjula, enda jeg ikke tar de fram før lille julaften

Skrevet

Her kom juletreet opp i dag.. Jeg elsker jul. Elsker å pynte å ha det reint og ryddig rundt meg... Men 1 nyttårs dag går alt ut.. Her hos oss er det ikke noe julepynt til 13 dag jul..

Skrevet

Når jeg var liten syns jeg det var så koselig når vi fikk opp adventsstaker, julegardiner og juleservise til 1.desember og enda morsommere var det når vi tok frem alle eskene med julepynt på lillejulaften og så pyntet vi sammen alle sammen og prøve å sette alle tingene der de alltid hadde stått. Hvis mamma hadde pyntet litt etter litt hele adventstiden, så tror jeg ikke jeg ville husket det som like fantastisk, så pga det ønsker jeg å gjøre det som jeg er vandt til hjemme fra og kommer til å pynte det meste lille julaften. Mulig vi begynner litt 22. ettersom jeg har min ene lange dag på jobb den 23., men håper vi klarer å vente med det meste:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...