Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Som har en storebror på 2 år, og dermed arver gåstol og lignende....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Mye fint fra brio og fisher price til barn i den alderen da, og det står jo på lekene hvilken alder de passer best til.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Penger inn på sparekonto til barnet som "har alt"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå