Gå til innhold

noen som gidder å se på testen min??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dette bare en skyggestrek???

ligger på profilen min :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke noe sted jeg kan trykke for å komme inn på dine bilder:/

Skrevet

jeg gikk inn på mine offentlige bilder og den lå der i allefall

Skrevet

fikk heller ikke sett det.. :s legg ut bilde på tinypic.com eller bildr.no eller com da.. :) bare husk link.. :D

Skrevet

Hmmm.. så en liten strek.. men den var veldig veldig svak.. :s Kan og ha vært min data.. Jeg ville nok tatt en ny test for sikkerhetskyld.. lenge siden du tok den?

men sies jo og at svak strek er positiv.. men ville nok tatt en ny test bare for og sjekke.. Tok du med morgenurin? om det har noe og si da.. hehe

Skrevet

Når har du IKM?

Synes jeg kan skimte en strek?? men veeeldig svakt i så fall.. vanskelig og se..

Skrevet

ser streken veldig godt jeg:)

har aldri tatt en sån test,så vet ikke helt hvordan de funker..men hvis det skal komme en blå strek vannrett i det største "vinduet" når man er gravid,, så er du jo det:D

GRATULERER:D

Skrevet

(beklager hvis noen eier bildet , bare fortet meg og søke på det på nettet.. og da kom det først opp..)

Skrevet

åi.. beklager såm ye HI..

såm sakt.. jeg aner ikke hvordan slike tester funker før jeg så den nedenfor...

kan jo hende du er gravid da..men var kansje litt for tidlig ute med gratulasjonen:S

håper på det beste da:)

ta en ny test, og lykke til:)

Skrevet

Ser strek jeg :) Kjøp deg en Clearblue digital så snart som mulig! Den der svake minner om mine første svake... Som ble bekreftet digitalt :) Gratulerer, håper jeg!

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Du ER nok gravid ja :)

Sånn har testene mine sett ut henholdsvis 3 og 4 dager før ikm med både guttungen på 2 år og jenta i magen :)

har alltid dobbeltsjekka med en digital rundt ikm som har lyst GRAVID mot meg så :)

Lykke til!

Skrevet

jeg skal få kjøpt meg en test til til mandag. jeg er ikke helt sikker på når ikm er denne gangen, men etter normal syklus er den vel snart, sist tr 09.11...

blir spennende å se hva det blir til!!

:)

Skrevet

viss den streken kom innen 15 min, så er du gravid:)

kom den etter en time, kan den være falsk....

Skrevet

Synes nå jeg ser en strek der =)

Lykke til med test i morgen =) Kjøp digital denne gang da ;)

Skrevet

Jeg synes den ligner veldig på den skyggestreken som jeg altid pleid å få. En positiv test har en tynn strek til venstre med svak blå farge utover.

Skrevet

vet at cb gir skygge strek , men den pleier aldri å bli "synlig" hvis du skjønner, men skal teste i morra, eller kanskje bedre å vente til tirs, så jeg får brukt morgen urin....

Skrevet

syns d sjer ut som en strek æ allfall,min strek i forrige sv va itj nå my tydliger enn den dær,men æ va like gravid likevæll :P

men ta en test t om du e usikker :)

Skrevet

jeg så på den nå igjen etter jeg kom hjem og det er som du sier, en tynn strek til venstre med blå utover, ble ganske uklart det bilde også, streken er mye lettere å se med blotte øyet.

men i morra er det apoteket med engang jeg våkner, he, he, og skal kjøpe en digital da ja!!

Skrevet

Slik så min forrige positive test ut også:) Jeg lurte på akkurat det samme som deg, den svaaake streken, var den der fra før og skulle "fylles", eller ville det ikke syntes noe der hvis testen var negativ (dårlig setning, beklager:)

Da var det noen som la ut en link om cb sine tester, tror det var cb sine sider. Og der var det masse bilder av eks på positive og negative tester. Finner den ikke igjen, noen som vet hvilken jeg snakker om?

Lykke til! For meg ser det ut som om du har mye å glede deg til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...