Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 mini på 2 år og 9 mnd er så glad i filmen "Biler", så han får en sånn Mack bil, med småversjoner av alle bilene i filmen som jeg kjøpte på Disney store i London forrige helg
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Min gutt på 21 mnd. skal få en fin rød brio dukkevogn og en guttedukke =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 min på 2 år skal får brio togbane, med thomas toget til og abc bok og abc spill og en jule dvd. abc tingene hadde han fått uansett, for han viser interesse for og skrive/lese
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Jenta mi på 1 1/5år skal få klær 1 Reima vårdress 1 Reima vinterdress Reima votter, regnvotter og vintervotter Reima luer i alle fargene Reima vintersko Reima fleese dress Neida det var selvsagt bare tull, leste bare et annet innlegg her ista, fortsatt sjokkert over merkehysteriet, og håper virkelig ikke alle blakker seg til jul pga det. Men klær skal hun få siden så mange andre kommer til å kjøpe leker, håper hun får en sånn brio vogn som er nevnt over her.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 haha.. jeg tenkte "gjøsses har du tryna i raimahylla eller?" morsomt innlegg... hihi
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Sønnen min på 3 får verktøy-belte og mulig en el-sykkel fra biltema!
Gidder ikke! Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 Han skal få et lekekjøkken i tre:) Blir nok Brio, selv om jeg har mest lyst til å kjøpe det lekre fra "riktige leker". Kontoene våre er ikke helt enig i akkurat det.... :op
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 haha, kunne ha sett ut som ungen min hadde tryna inn i reima hylla da :-) Ikke meningen å ødelegge tråden altså, var bare godt å få det ut, hehe, selv om jeg ikke har noe imot reima, bare det at noen føler seg presset til å kjøpe det.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #10 Skrevet 6. desember 2008 Astrid Lindgrens dvd-samling. Tror det er rundt 15-20 dvder om jeg ikke tar helt feil.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #11 Skrevet 6. desember 2008 Vår datter på 5 skal få disney prinsessespillet til PS2.
Skogro Skrevet 6. desember 2008 #12 Skrevet 6. desember 2008 Tror det blir sånn: Jentene på 18 og 16 får nye digitalkameraer, gutt 13 får bensinbil hvis faren vil spleise,ellers blir det penger..... Hun på 2 får duplo og thomas toget, og hun på 1 får gåbil så de slipper å krangle om den som er her...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #13 Skrevet 6. desember 2008 Gutten på 4 år,han får nye ski,kaptein sabeltann film,lurer på om jeg også skal kjøpe jul i blåfjell lue til han.. Minste på 1 1/2 år skal få rattkjelke (orker ikke krangling om den storebror har) ryggsekk og en leke lastebil.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #14 Skrevet 6. desember 2008 Hei, bare sånn apropos den el-sykkelen til biltema er ganske liten. Hvis det er den blå med tre hjul du tenker på. Ei jente jeg kjenner fikk den på 3-årsdagen sin nå og den er for liten til henne...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #15 Skrevet 6. desember 2008 Jente på 13 får Kari Traa-boxer, abba singstar til ps2 og sett med boxer og bh. Gutt på 9 får to t-skjorter, 3 boxere, trykkblyant og bly pluss radiostyrt helikopter. Gutt 21 mnd får eliasbåt til å ha i badekaret, gravemaskin i lego ville og fisher price learning DJ.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #16 Skrevet 6. desember 2008 Det er dårlig gjort... å kjøpe dukkevogn til en så liten gutt som bare ikke vet bedre...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #17 Skrevet 7. desember 2008 Min gutt på 3år skal få små einsteins dvd og noen briotog som passer til togbanen han får av sin mormor.
Minnie Mom Skrevet 7. desember 2008 #18 Skrevet 7. desember 2008 Gutten på 3 år skal få Duplo brannstasjon, Thomas-toget puslespill med klokke (lære-klokka) og sparegris. Jenta på da nesten 1 år skal få Fisher Price Learning Puppy, deilig koseteppe fra Kaloo og sparegris hun også. I tillegg vet jeg at eldste får lekekjøkken og meste sannsynlig ski. Jenta får Kiddo stol og en dukke med tilbehør tror jeg. (av andre i familien altså)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #19 Skrevet 7. desember 2008 jente på 4 år for billetter til disney on ice + likk små leker ved siden av. Minste på 6 mnd får eb madrass.. he he kjempe gøy, tenkte noe mer og, men har ikke peil. Trenger jo ingenting,,,
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #20 Skrevet 7. desember 2008 Guttene mine på straks 5 og 7 år skal få elektrisk tannbørste og hver sin lille bærbare CD-spiller til å ha på rommet sitt. Jenta på 1,5 år skal få en dukke og et koppesett, hun har ikke mye jenteleker og leker stort sett med biler og action-figurer etter brødrene sine. Kanskje på tide å la hun få noe mer jentete
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #21 Skrevet 7. desember 2008 De to eldste på 6 og 8 år får xbox med to spill sammen. Minstemann får duplosett.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #22 Skrevet 7. desember 2008 Tuppa på 2 år får en hest der man kan sitte på ryggen. Om du trykker på øret lager den galopp og vrinskelyder. http://www.lekerselges.no/productdetails.php?product=155&kategori=11 Fra storebror får hun et lite hus fra Little pet shop. Til mini på snart 4 år har vi kjøpt en spillemaskin som heter v-smile som man kobler på tv. Der fulgte med cars-spillet og en joystick. Det er lærespill. Fra lillesøster får han et ekstra spill, løvenes konge. I tillegg får dem en bok hver fra nissen og en dvd hver i julestrømpen.
buggi med 2 jenter Skrevet 7. desember 2008 #23 Skrevet 7. desember 2008 Datteren min 2 25 måneder skal få hopsy daisy dukke til jul. Hun jenten fra det drømmehagen programmet på TV. Hun er helt vill etter den dukken. Ellers skal hun få litt kjøkken ting og mat. Hun har nettopp har gebursdag så hun trenger egentlig ikke så veldig mye.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #24 Skrevet 7. desember 2008 Stesønnen min på 6 får "Cars"-klokke til å ha på veggen på det snart nye soverommet hans.. det er som et digert dekk, kjempetøft. Og Lynet McQueen-cd-spiller.. ser ut som en diger bil, kjempetøff! Så får han også action-leker i adventskaldenderen på julaften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå