blond Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Jeg gjør det, men den trekker ikke helt inn slik at jeg blir litt klissete på huden, men jeg tror da den hjelper.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Om jeg huske å smøre barna og jeg også skal ut smører jeg meg selv også, men det er sjelden jeg husker det, har ikke vært så mange dager med veldig kaldt heller i år, var det i forige uke, men da har vi ikke gått ut, lillemor er snørrete og hoster.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 jeg har brukt en jeg har kjøpt gjennom "avera" (tidligere volare). som tålte ned til minus 40 grader. og også var solfaktor 6 i. så brukte den året rundt. den var utrolig god. trakk godt inn i huden. men ble liksom litt lei av den etter noen år. så nå har jeg brukt en kuldekrem fra dermica (eller noe i den duren) fra apoteket, og den la seg veldig utpå huden.. så tror jeg skal gå tilbake til den fra avera.
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Nei, det har jeg aldri gjort. Jeg ble aldri smurt som barn heller, og smører mine egne barn sjelden. Smører vel kun kun ved skiturer på fjellet.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Aldri hørt om.... før nå!
blond Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2008 Avera: er det postordre/homeparty? Hvor mye koster den? Jeg bruker den fra Dermica og har samme erfaring som deg, men tenker at den er bedre enn ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå