♥ McQueen♥ Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Trenger tips. Mange jeg tenkte å kjøpe dette til i julegave..
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Hvis du skal ha billig, vet jeg sparkjøp har. Men vet ikke om det er så god kvalitet...
Sylteflesk Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Cubus har. Men du får bedre kvalitet hvis du kjøper f.eks. Janus, det er heller ikke veldig dyrt, fås på Bogerud tekstil bla. (kanskje sparkjøp eller obs også, men der har jeg aldri vært, så det vet jeg ikke)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 sparkjøp har janus til 249 pr del tror jeg det var..
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har kjøpt masse janus til barna mine. Trodde også at det var bra kvalitet. Men ble skikkelig skuffet. Her blir det hull både her og der, og det er ikke slitasje. Men de er jo ganske myke ifh til cubus og lignende butikker, da.
♥ McQueen♥ Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2008 Takk for tips. Janus er jeg veldig fornøyd med til både meg selv og mini. Kanskje de har noe slags fabrikk utsalg på Janus fabrikken som jeg kan benytte meg av...
camosilla Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 På G sport har de tilbud nå på Devold til 199 per del til voksne, det er nesten halv pris. Supergode å ha på seg. Kjøpte på Europris ikke så aller verst heller, men syns den genseren klødde litt jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå