Gå til innhold

Graviditet og dyr.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere var gravide, og før dere nesten visste det selv, merket dere noe på dyrene? At de oppførte seg annerledes? :)

Eller var de annerledes når fødselen nærmet seg? :)

Katten her i huset som vanligvis elsker og ligge på fanget mitt, var nesten ikke på fanget i det hele tatt i begynnelsen. (før jeg nærmest visste det selv) Og på slutten fulgte hun etter meg nesten hvor jeg gikk.. Litt rart og tenke på egentlig.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har ikke reagert når jeg har blitt gravid, men før fødselene har hun fotfulgt meg

Skrevet

Første gangen jeg var gravid så reagerte den ene katta med å tisse inne, utenom kassa si. Det var før han ble kastrert. Denne gangen så har jeg ikke merket noe på noen av de.

Men vi var på besøk hos noen med en voksen hann hund, og han var veldig på meg hele tiden vi var der. Ville nesten ikke hilse på sambo og ungen, skulle vise frem lekene sine til meg osv...

Skrevet

merket det på hunden, de siste månedene av begge mine graviditeter. Han ble veldig kontaktsøkende og kosete (ligge med hode i fanget mitt) også ble han unormalt rolig når vi var ute på tur, har aldri gått så pent i bånd som i den perioden :)

Men det er bare den ene av mine 2 hannhunder som reagerte slik.

Skrevet

Merket det på hunden, etterpå skjønnte jeg at hun visste det før meg. Fotfulgte og passet på meg gjennom hele graviditeten. Stressa mer rett før fødsel( som ble styrtfødsel). Så med de to yngste kunne jeg se det på henne FØR jeg tok testen..hehe! Føltes litt godt å ha en "medsammensvoren" før jeg fortalte det til noen andre.=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...