Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Dere som har truffet den rette.. Hvordan visste dere at han var den rette ??
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Jeg tror det finnes mange rette jeg. Det kommer bare ann på hvor mye man er villig til å ofre av seg selv det.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Hvis du er nødt til å stille spørsmål om han er den rette, så er han ganske IKKE den rette.......
Skrullemor Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Kan fint se for meg oss to gamle og gråe sammen en dag. Noe man bare føler....Var aldri i tvil om at det var han jeg ville ha som far til mine barn. Har nåvært sammen i 13 år, gode og onde dager. kan dele alt med hverandre men også respektere den andres behov for privatliv....skjønner?
M by M Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 At den man er sammen med løfter deg opp og frem, bidrar til at du føler deg bra, gir deg trygghet i hverdagen, at man kan le sammen, at man har interesser som går dypere enn nyforelskelsen, at begge parter drar lasset i samme retning - sammen, at man i bunnlinja går og legger seg om kvelden og tenker at man er glad i parteren sin, at man tar vare på hverandre selv når det blåser på toppene. At du personlig er innstillt på å være sammen med han eller henne uten for mange forbehold og forventninger om det umulige.... Tror jeg...Så får bare tiden vise om jeg har rett i mine tanker ;-)
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 man bare kjenner det helt ut i lilletåen
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 Du skal ikke finne en som du kan tenke deg å leve med. Du skal finne den du ikke klarer å leve uten!!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #10 Skrevet 6. desember 2008 Det kan du aldri vite!! Og til dere som sier at dere bare vet det så er det bare bullshit! Men du må finne en som du kan være deg selv sammen med og som du vil satse på...og en du2tåler trynet på" selvom du er drit deprimert og gretten:) Jeg mener det sitter vel så mye i viljen. Men man må jo være forelska og bli det igjen og igjen og igjen...men den er der ikke hver dag i 50år. Den kommer og går:) Og man må tåle at ikke alt er perfekt...for det er det ingen som er. Hilsen lykkelig samboer og gift i 14år;).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå