Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Så på TV2 nyhetene nå og ser et klipp av en syk fyr som sparker og slår en annen. Jeg kjenner jeg blir lyn forbannet og blir primitiv i tankegangen over sånne mennesker!!! Hva er det som foregår oppe i hodet på sånne syke folk????
~sjiraff~ Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Hvordan vet du at det er umotivert? Det er sjeldent en tilfeldig utvalgt på gaten får gjennomgå.. Men ellers helt enig, det er skremmende å se hva folk er istand til å gjøre mot andre. Synes det er på tide med mer videoovervåkning, og mer bruk av video i retten.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 synes ikke vold er greit uansett jeg
~sjiraff~ Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 For all del, jeg mente ikke at det var greit selv om det ikke var umotivert!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2008 Dette var et klipp på TV2 nyhetene og fra et spesielt tilfelle hvor voldsmannen ble filmet, pågrepet og hvor det kom tydelig frem at det var umotivert vold. Uansett, vold er ikke greit, i noen som helst innpakning i min verden!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 men er det ikke pussig at man ofte synes det er verre at unga ser sexscener enn voldsscener på tv? Jeg er veldig bevisst der. Vold er no-no
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2008 Enig Meesah! Jeg som er voksen ble helt sjokkert og satt ut av noen sekunders klipp. Og kjempesint!!! Tenk det inntrykket det kan gjøre på små barn som ikke klarer å filtrere sterke og skremmende inntrykk ennå!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 jeg tenkte ikke over det før datteren min hylgråt av den scenen i camilla og tyven, hvor tyven joakim slår ned sebastian. etter det har jeg blitt veldig nøye
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2008 Ikke alltid vi voksne tenker over det før barna reagerer. Vesla her er veldig opptatt av tegnefilm for tiden og maser stadig på kusinen om å låne filmer. Hun lånte en Scobidoo og jeg tenkte at det ikke var noe farlig, men kjære tid for noe skremmende greier det var. Og slo av og forklarte henne at dette var for skummelt og det ikke var noe fint å se på. Og hun var enig og syntes Amalies jul var helt fantastisk heldigvis:-) Husker selv at jeg som liten var livredd når jeg så cowboyfilmer på tv (noe det var mye av på 70-tallet:) og cowboyene og indianerne sloss. Syntes det var helt grusomt skremmende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå