Angie77 Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Jeg bestilte julekort, luksuskort, hos Nfoto. Men det jeg har fått er da ikke kort, det er bilder! Over hele baksiden står sånne nr og bokstaver som det står bak på vanlige foto. Er det sånn de skal være? Jeg så for meg en ren bakside hvor jeg kunne skrive julehilsen, sånn som dette er må jeg skrive over de bokstavene og tallene som er printet bakpå..
UnePune äntligen hemma! Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 De fleste julekort er jo printa på fotopapir, men da skriver man jo teksten på den glatte bildesida.
Angie77 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2008 Off, jeg har tabbet meg skikkelig ut.. Jeg så for meg et kort hvor jeg kunne skrive på baksiden. Det er knapt plass til å skrive god jul på bildesiden uten å ødelegge hele bildet.
lystige lerke Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Kjøp farget kartong, lim på julekortet og skriv på baksiden av kartongen.
LapScouse Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Jeg gjorde samme tabben med takkekort av småen, endte med at jeg kjøpte sånne kort man kan sette bildet inn i. Ble fint det, og da har man jo en hel side å skrive på.
Angie77 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2008 Takk for tipset:) Er bare det at jeg tenkte jeg skulle slippe "klipp og lim"-styret i år. *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå