Gå til innhold

Vanlig med uregelmessig mens med kobberspiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå en uke over, og jeg begynner å bli livredd for å være gravid! Har vært regelmessig siden jeg fikk tilbake mensen etter fødselen.. Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kobberspiral. å i starten var den veldig uregelmessig. men så rettet d seg, å jeg har den nå 1 gang pr måne veldig kraftig. d har sjedd 2 ganger at den har forsjøvet seg, å den siste gangen var jeg 14 dager forsinket. ble litt tresset da kan man si hehe.

vist du er usikker kan du ta en test:)

Skrevet

Det var godt å høre! Satser på at den bare er litt forskjøvet! Min var også veldig kraftig de første gangene (de første par dagene), men det har heldigvis blitt mye mindre! Var jo ubehagelig mye. Hehe.

Skrevet

Tok det lang tid før dere fikk mensen? Hadde dere kanskje fått den da dere satte inn spiralen? Jeg har også kobberspiral, har hatt den i ca 5-6 mnd, men har ikke fått mensen. Men nå har jeg hatt (sorry detaljer) litt blodig utflod alà "nå kommer mensen" i en uke, men ikke fått den enda. Gruer meg siden alle sier den er så kraftig, så forventer tsunami...

Skrevet

Satte inn ca 4 mnd etter fødsel, og fikk vel mensen et par mnd etter det igjen.. Den kommer nok snart når du har sånn utflod! Begynte sånn med meg og ;)

Skrevet

Jeg har hatt min i ett år nå, og jeg har fått mye mindre mens nå enn før. Og istedet for de 5 faste dagene så varer den nå bare i 3 dager :) Men det hender den blir litt forskjøvet ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...