hanne_a Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Heisann, tenkte kansje denne nettsiden var en ide til å bli kjent med andre som har barn:) Jeg er 27 bor på st hans haugen i oslo og kunne tenkt meg å bli kjent med andre som har barn i nærheten, jeg har ei jente på 4 år. Er alene med henne, men vi har delt foreldrerett, Ettersom mine venniner ikke har fått seg barn enda blir det til tider litt kjedelig og det hadde vært supert og blitt kjent med andre i samme aldersgruppe slik at man kunne funnet på noe både med og ikke minst med barn. Frister veldig å reise på fjellet med jenta her, men skulle gjerne hatt med noen med barn. Hvis det er noen som er i samme situasjon så legg igjen en beskjed i postkassen min her:) Vi er veldig snille....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå