Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Hva synes dere om forslaget til Bjarne H. Hansen?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Jeg synes heller pengene kunne brukes til flere avvenningssteder og metadonbehandling! I dag må de jo stå i kø for behandling, og ettervernet er nærmest ikke-eksiterende. Er sikker på at ganske mange av de avhengige heller ville hatt hjelp til å komme seg ut av avhengigheten... Skjønner ikke hvordan han skal få det til heller, så vidt jeg har forstått er det ikke et eneste sted i hele verden det er lov til å "produsere" heroin, så hvem skal opprette en lovlig fabrikk da, den norske stat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå