Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Er det galskap? Vi har begge lyst på ett til, men noen ganger tenker jeg at ingen normale mennesker får så mange barn. Vet at dette er noe bare jeg og mannen som må avgjøre, men fikk plutselig lyst til å høre hva andre mente...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Herregud å heldige.... skulle ønske vi hadde råd til 5 barn!! Lykke til og gratulere så mye :-)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Det er ikke galskap hvis dere har tid, råd og plass til fem unger! Se på dere selv som heldige, jeg har ett barn og kan ikke få flere selv om jeg ønsker meg flere, kanskje ikke fem da men...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Hvis du hadde hatt min form og vår økonomi så ville det vært galskap. Hvis du derimot tåler svangerskap/barseltid godt, parforholdet er sterkt, økonomien stabil og god og dere har overskudd til en til som kan være langt mye mer krevende enn de fire første, så: hvorfor ikke? Da vil jeg si at dere er veldig heldige!!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Vi har ikke spesielt stor plass, men finner helt sikkert plass til en til :-) Har ikke spesielt god råd, men har lavt forbruk. Tid har vi, det sørger vi for!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Vi har ikke lyst på en til fordi de andre fire var så spesielt "snille". De har vært krevende de, på hver sin måte, og er det fortsatt. Dette høres sikkert ut som en klisje, men jeg synes bare det er helt fantastisk med de små babyen, født som små individer, vokser seg til og blir fornuftige små mennesker. Utrolig!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 Jeg venter nr fire og synes ikke du er gal! Har selv fire søsken og helt vanlige arbeiderforeldre, ikke noe velstand, vanlig husbankhus og ganske lavt forbruk, men vi manglet aldri noenting. Jeg kan ikke huske jeg noengang synes det var negativt med mange søsken, så jeg er ikke redd for å lage en storfamilie selv. Men det blir nok med fire unger hos oss da, jeg sliter med dette svangerskapet og det frister ikke med et til. Gamle begynner vi å bli også
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #9 Skrevet 7. desember 2008 Synes det kommer litt an på hvor mye tid man har til hvert enkelt barn. Synes det fort kan bli for lite tid til hver enkelt og at det kan bli et savn hos barna. På den andre siden kan de ha mye glede av hverandre, om kjemien stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå