Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Fattighuset i Oslo NYTT 18:44 6.12.2008 Tar de imot babyutstyr slik som bilseter, klær osv når som helst? Kunne ikke finne noe om det på nettsiden.. Mamma26 <3 Jaddajaddajadda, vi skjønner at du ønsker å fremstå som en liten helgen... kan du ikke bare ringe, enn å reklamere på dib om dine "gode intensjoner"... Ser jo på laaang avstand at du fisker etter litt oppmerksomhet og skryt om hvor "snill" du er.....
ape Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 det som irriterer meg er at voksne mennesker skal rakke ned på andre....
Patetica fåkksi Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Bare ringe dem en lørdagskveld? Er det galt å være snill og nå da?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Hvem har sagt at jeg er voksen? HI
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Syns ikke det var så ille.. verre med den der julegave debatten.. Kan ikke fatte at en ekstra gave kan være såå ille.. Må ikke være så dyrt heller. Hahah.. lagt merke til at det er kommet en mamma18<3, hermer litt etter mamma26<3
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Det er nok av voksne mennesker på dette forumet som har dårlige verdier...
Gifteklar:0)) Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Hvorfor irriterer hun deg? For at hun er en bedre person enn deg?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 Skjønner ikke hva det er irriterende med. Jeg spør også ofte her, om ting jeg kunne spurt om andre steder også.
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 himla greit å spørre om linker og tips her inne.. blitt skikkelig sløv takket være dere jenter hihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå