Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Har hørt at det ser helt grusomt ut.. Er så redd for at jeg skal få panikk å ikke vite hva jeg skal gjøre.. Nå har mini fått feber... Værste jeg vet.. Er alene også.. Han har ikke mye feber nå, bare 38,9. Men ofte stiger den jo på kvelden.. Jeg kommer vel til å legge han i min seng når jeg legger meg, syns det er tryggest jeg når han er syk.. Han kastet opp i går natt også.. Er det 1 eller 2 feberfrie dager før han kan i bhg. igjen? Flere som pleier å ha barna på rommet når dem er syke?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har alltid mine små i sengen med meg, når de er syke. Har til og med hatt 12-åringen der, en gang han hadde skikkelig rare feberfantasier. Han følte det utrygt å ligge alene da, og det gjorde jeg også. Det er en dag feberfri(frisk), før bhg igjen:) Når det kommer til feberkramper, så er ikke det noe vanlig. Jeg vet en person som har hatt det, og det var min bror som liten. Han hadde det to ganger etter hverandre. Og det gikk helt bra, men min mor kontaktet legevakten. Og jeg har såkalte feberbarn, som lett og ofte får høy feber. Eldste hadde over 41 en gang, og ikke engang det gav feberkramper. Det er jo bare å ringe 113, om du er skikkelig redd. Dvs om noe slikt oppstår. Da vet de hva du skal gjøre, og de sender hjelp om det er nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Ja, tryggest å ha dem i sengen, så man kan høre dem og følge litt med. Takk for fint og beroligende svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå