Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Mann, mellom 23-30 år. Høy, kjekk, normal kroppsbyggning, flott holdning. Snill, morsom (!!!), omtenksom, sosial, omgjengelig, utadvent, sprudlende, spontan. Glad i barn, gå turer, treffe venner og en tur på byn i ny og ne, samtidig nyte en kveld hjemme. Kan gjerne ha en hobby/overtid som krever en ettermiddag eller to i uken (alenetid!), normalt huslig, renslig og nøye på persnolig hygene, kan kle seg bra. Basic kokkekunskaper kreves. Please, fortell meg at han er der ute! Send meg gjerne en pm;)
Mammaen til Isak Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Han sitter her ved sida meg og skålder mandler ) *flire*......men han er dessverre opptatt da.......Lykke til i jakten, jeg kjenner flere av disse, så de finnes helt klart
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Hei. Da det eksemplaret av hannkjønn jeg er i besittelse av ikke har de ønskede egenskapene, skal jeg ikke forsøke å prakke ham på deg. Vil derimot benytte tråden din til å annonsere litt, for jeg vil gjerne gi ham bort og det spiller da ingen rolle hvem som får ham. Eneste betingelsen er at du/dere må bo så langt (helt annen kant av landet minimum, gjerne utlandet) borte at jeg ikke trenger frykte for hvilken fæl stemor barna mine får. Jeg vil gi bort en barnevennlig og biledskjønn mann på 27 år. Han er normaltbygd og av normal høyde. Han har anlegg for å være både snill, morsom, omtenksom, sosial og omgjengelig, men har en tendens til å miste fokus litt og forsvinne derom man ønsker å gå tur, treffe venner, gå ut på byen eller ha en rolig kveld hjemme. Han er godt egnet for avl, og ettersom han ikke liker å tilbringe tid med partneren sin vil du fortsatt få massevis av alenetid. Dersom det kan overtale noen vil jeg også nevne at denne mannen lager tålelig bra mat, er renslig - men trenger trening i å legge ned dosetet og lokket etter seg. Bill. mrk. Snart alenemamma!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Jeg tar ham usett!!! Bill. mrk. trenger sex!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har en her hjemme som oppfyller alle kravene dine, bortsett fra spontaniteten. Men du kan nok ikke få ham. Jeg fant ham først, og jeg gir ham aldri opp. Beklager, men lykke til med "jakten" :-) PS. Jeg kjenner flere som oppfyller kravene dine, men de er homofile, så de nok uaktuelle
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 Signerer snart alenemamma på det hun skrev... Har det på samme måte men jeg lever fortsatt i håpet om bedre tider og forandring, jeg da Så gir ham ikke opp helt ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå