alvilde Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 jeg har termin om 3 dager, kan det hjelpe med sex da? for å få i gang fødsel. eller noen andre råd? har hørt at vann å kanel kan hjelpe, stemmer det? hvor mye da i så fall?
lillebøllaspringmadrass Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Hei! Sex hjelper ja. Det er noe som heter rikshospitalets fødselsoppskrift.. Prøv den! Ha sex hver dag et par uker mot termin.. det hjelper til på modningsprosessen:) Jordmora mi sa jeg skulle ha heftig sex bakfra, eller liggene på rygg med rompa og beina opp.. beina på hans skuldre.. så ligge med rompa opp en stund etter han har kommet.. Når mannens jobb er over så tar du og "skrur" på, klyper og masserer nipplene.. (mannen kan og seff gjøre dette, men etter å ha kommet sover han kanskje.. ) Gjør dette i hvertfall en halv time..kjenner du murringer eller tak fortsetter du med dette.. Var litt flaut å få den beskjeden av jordmora (vi har et godt forhold, og jeg går til henne for 3 gang nå) Jeg kan godt si at jeg var glad mannen ikke var med på den timen:P Vi fulgte den oppskrifta.(sa ikke noe til mannen om hva jordmor hadde sakt, men han ble veldig med etter noen måneder med forsiktig sex nå og da.. ). Etter 20 minutter med nippelklåing så kjente jeg et tak i ryggen.. masserte litt til og et tak til kom..og jeg trodde jeg tissa litt på meg.. eller at noe av det som nettopp ble servert av han som nå sov var på vei ut igjen... reiste meg opp for å gå på do.. og plopp, så gikk vannet.. 3timer og 57 minutter senere var gutten født! Så sex kan hjelpe om du er moden..
mamo82 *2 jenter* Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Det sies at sæden kan bidra til å modne mormunnen, det skader vel ikke å prøve.. Og gubben din sier sikkert ikke nei! ;o) Jeg laga "fødepizza" med masse hvitløk, etterfulgt av en runde i senga kvelden før jeg hadde termin. Ungen kom på nattmårra'n noen timer etterpå.. )
M&K+Påsan <3 Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Heheh .. Jeg har en sønn på halvanne - Å var som deg. Jeg var dritt lei av å være gravid, så ja, jeg SKULLE ha sex får å se om det funket. Vi hadde sex, han kom, å jeg lå med beina i været så det kunne "godgjøre" seg Den natta skjedde det ting, å dagen etter ble lillegutt født Verd å prøve mener nå jeg
alvilde Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2008 ja da skal jeg prøve det:) men enda et teit spørsmål. men når er man egentlig moden?
lillebøllaspringmadrass Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Når du er moden føder du:P hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå