Gå til innhold

noen gode tips for kramper i leggene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt litt kramper i leggene gjennom svangerskapet, men nå som jeg er nådd termin, jo nå skal det virkelig ta av. Det gjør ikke så vondt, men det er så ekkelt.. som om tusen maur er inni beinet, og jeg ikke kan slappe av. og når jeg rører på det, da gjør det vondt. Sikkert helt vanlig, men jeg vil gjerne ha noen gode tips på hva jeg kan gjøre med det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mormor sliter med mye kramper i beina. Hun påstår at det ble veldig mye bedre etter at hun la et såpestykke i senga. Altså et kjerringråd. Ellers har jeg hørt at det skal hjelpe å knyte ulltråd rundt beinet.

Skrevet

Å spise banan har hjulpet for meg, spiser en banan før jeg legger meg.

Skrevet

Magnesium mangel kan gi leggkramper.. så du kan prøve tilskudd av dette en uke.. det er ikke farlig for hverken deg eller babyen å ta det!

Skrevet

Magnesium og kalktiskudd børtas sammen har jeg hørt ettersom de utfyller hverandre veldg. Tar slik multivitaminer jeg som inneholder begge deler, så tør ikke ta noe utenom dette egentlig. Sliter veldig med disse krampene jeg også, særlig etter å ha jobbet mye...

Skrevet

Takker for svar damer!

Det skal kjøpes magnesium i morgen:)

Skrevet

Ut å gå tur! :-) Hjelper å ha gå litt i løpet av dagen.. men vanskelig viss en har bekkenløsning da..

Skrevet

Massasje skal også hjelpe, slik at leggene ikke er så anspent..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...